آرشیو سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۸۸۷۰
صفحه اول
۱
سرمقاله

قدرت انقلاب و انقلاب قدرت

محمدکاظم انبارلویی
منبع: anbarloee.ir

ایران در منطقه و جهان کجا ایستاده است؟ انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی است. مراکز پژوهشی و تحقیقاتی دشمن چه ارزیابی ای از قدرت انقلاب اسلامی دارند؟ همین چند روز پیش بود که آمریکن اینترپرایز نوشت: «قابلیت های نظامی ایران را تنها چند کشور انگشت شمار دارند. ایران بازیگر مسلط منطقه باقی خواهد ماند.» چند وقت پیش شاهد بودیم آمریکن اینترست اعتراف کرد: «ایران در زمره 7 قدرت برتر جهان است.» مقامات آمریکایی بارها اعلام کرده اند که ایران را به حمله نظامی تهدید می کنیم، اما واقع آن است که ابزار لازم برای این تهدید وجود ندارد. رسانه های اروپا و آمریکا چه می گویند؟ همین دیروز واشنگتن پست نوشت: «ایران اکنون قوی تر از هر زمان در 40 سال گذشته است.» گاردین هم به نمایندگی از رسانه های اروپا نوشت: «ایران تنها کشور با ثبات در خاورمیانه آشوب زده است.»

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.