آرشیو پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۸۸۴
صفحه اول
۱
سرمقاله

بیداری اسلامی و افول قدرت صهیونیسم

محمدکاظم انبارلویی

ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در پایان هزاره دوم، گفتمان مقاومت اسلامی و مقابله با سازش و حمایت از ملت فلسطین را در دستور کار نخبگان جهان اسلام قرار داد. پیش از این رژیم اشغالگر قدس با حمایت ابرقدرت ها به ویژه آمریکای جهانخوار، حد یقفی برای مرزهای سرزمین های اشغالی و نیز نفوذ در دولت های اسلامی به ویژه عربی نمی شناخت.

جنگ 33 روزه حزب الله لنبان و جنگ های 22 روزه، 12 روزه و 51 روزه رزمندگان حماس در غزه، رژیم صهیونیستی را در مرزهای خود محبوس کرد و سقوط رژیم های وابسته در دولت های عربی در پرتو بیداری اسلامی یک پوست اندازی جدی در منطقه پدید آورد. دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در مقابله با پدیده بیداری اسلامی به عجز خود در نوع پیدایش وضعیت جدید اعتراف کردند. لذا در صدد برآمدند این غافلگیری را مدیریت کنند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.