آرشیو یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۹
سیاسی
۲۱

آغاز به کار ستادهای انتخاباتی قالیباف

رئیس ستاد مردمی قالیباف در سال 92 گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیش از یک کاندیدا وارد عرصه رقابت انتخاباتی سال آینده می شود اما در نهایت فقط یک نفر باقی می ماند و آن یک نفر محمدباقر قالیباف است. به گزارش خبرآنلاین، رضا شیران خراسانی نماینده مشهد در مجلس ادامه داد: شرایط کشور به گونه ای است که در اردوگاه اصولگرایان به نیروی جهادی کارآمد نیاز داریم که کسی نیست جز آقای قالیباف. وی با تاکید بر اینکه از این روند تصمیم گیری جبهه نیروهای مردمی مطلع است، درباره کاندیداتوری ابراهیم رئیسی نیز گفت: فقط درخواستی از آقای رئیسی بوده است؛ اما دفتر ایشان اطلاعیه داد که چون علاقه مند است در همین سمتی که هست انجام وظیفه کند، وارد عرصه انتخابات نمی شود. گزینه بعدی آقای قالیباف است و کسی که به اجماع می رسند قطعا آقای قالیباف است. نماینده مردم مشهد در مجلس از تشکیل ستادهای انتخاباتی قالیباف از سوی طرفدارانش خبر داد و درباره کاندیداتوری حمید بقایی و تاثیر آن بر سبد رای قالیباف نیز گفت: سبد رای آقای قالیباف معلوم است و مشی اش در جامعه اثر خود را گذاشته است و کاندیداتوری او تاثیری ندارد.

رایزنی شورای مرکزی جبهه نیروهای انقلاب با نامزدهای منتخب

سخنگوی هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای برگزاری دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، یک پیش نیاز وجود دارد که تا این پیش نیاز محقق نشود، امکان برگزاری مجمع عمومی دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب وجود ندارد، گفت: پیش نیاز برگزاری مجمع این است که باید با 10 نامزدی که بیشترین آرا را در مجمع عمومی اول کسب کرده اند گفت وگو و مذاکره کنیم که هیات رئیسه شورای مرکزی در حال رایزنی و گفت وگو با این نامزدهاست. این کار آغاز شده و تا حصول به نتیجه، همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، مرضیه وحید دستجردی افزود: اگر قرار بود مجمع ملی دوم جبهه مردمی، در اسفند ماه برگزار شود، عملا به دلیل کمبود وقت، این موضوع امکان نداشت به همین دلیل برای اینکه زمان کافی برای گفت وگو با نامزدها را داشته باشیم، دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در فروردین ماه 96 برگزار خواهد شد.