آرشیو دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۲۵
روزنامه فردا
۲۰
ماجرای عشق و عاشقی میدون

نیش و سوراخ (2 بار)

پوریا عالمی

الان همه زوم کرده اند روی بقایی که می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری بشود و بقایی هم برای اینکه اعلام آمادگی کند، یک فیلم داد بیرون که ثابت شود بیل زن خوبی است.

توی مریخ اگر بخواهند اعلام آمادگی کنند، مدرک دانشگاهی رو می کنند و عکس فارغ التحصیلی، توی ایران منتها بیل و باغچه و تپه جذابیت انتخاباتی دارد.

درهمین باره مشایی اعلام کرد بقایی شبیه ترین فرد به احمدی نژاد است که خود این حرف باعث سکته تعدادی از شهروندان شد چون فکر نمی کردند یکی دیگر مثل احمدی نژاد روی کره زمین باشد و اصولاهمان یکی هم زیاد بوده.

خود آقای احمدی نژاد اما گفت قرار بوده چند نفر را به اسم او قالب کنند که احمدی نژاد فهمیده و سریع جلو فاجعه را گرفته و الان فقط بقایی را اصل جنس و کپی برابر اصل می داند.

خلاصه اینها به نظر ما حاشیه است. چون ما از چند ماه پیش شاخک هامان حساس شده بود و می دیدیم خبرگزاری ها و صداوسیما دارند چهره جدیدی را از قوطی درمی آورند.

چطوری؟ شما گزارش تصویری های ماه های اخیر را نگاه کنید؛ دقیقا فرمول ساخت احمدی نژاد را می بینید؛ از نشستن سر سفره بگیر تا نشان دادن جوراب نام برده در دیدار مردمی.

دیروز هم که جلسه نشست مطبوعاتی بوده که دست برقضا مصادف شده با تبلیغات انتخاباتی.

وصیت:سوفیا... عشق من... آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، اما مار عاقل می تواند آدم ناعاقل را دوبار بگزد. عاشق گزیده شده تو؛ میدون دوم