آرشیو پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۹۰۱
ورزش
۱۱

گوناگون

اقدام ارزنده مدال آورالمپیک

نایب قهرمانی المپیک گفت: خادمی حرم امام رضا(ع) یک افتخار بزرگ برای من به عنوان عضو جامعه کشتی محسوب می شود و به آن افتخار می کنم. کمیل قاسمی اظهار داشت: مدال نقره المپیکم را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم تا دراین گنجینه ارزشمند برای آیندگان به یادگار بماند.

خواهران ووشوکارلژیونر شدند

الهه و سهیلامنصوریان به عضویت تیم چانگ چون چین در آمده تا لژیونرهای ووشوی ایران لقب بگیرند. این دو ملی پوش کشورمان که عناوین مختلف جهانی و آسیایی را در کارنامه دارند پس از مذاکره با باشگاه چینی و پس از موافقت فدراسیون ووشوی ایران، به عضویت تیم چانگ چون در آمدند.

دعوت از 19 بازیکن به اردو

19 بازیکن از سوی کی روش به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال که ازامروز درتهران برگزار می شود دعوت شدند.اسامی دعوت شده ها به شرح زیر است: اخباری، بیرانوند، مظاهری، رضاییان، غفوری، منتظری، حسینی، پورعلی گنجی، انصاری، ابراهیم زاده، حاج صفی، ابراهیمی، پورقاز، ترابی، تبریزی، انصاری، پهلوان، طارمی و امیری.

پرواز برانکو به کرواسی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی این تیم با الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا راهی کرواسی شد.قرار است دو تمرین باقی مانده تیم پرسپولیس در سال 95 زیر نظر کریم باقری، پانادیج» و مارکو پیگیری شود.

کی روش: دیدارایران با قطرخاص است

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه دیدار با قطر در راه صعود به جام جهانی بازی خاصی است، گفت: این مسابقه اهمیت فوق العاده ای برای من دارد. کی روش گفت: دیدار برگشت تیمهای ایران و قطر در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی بسیار سخت خواهد بود چرا که قطر به دنبال جبران شکست بازی رفت است.

طارمی بهترین گلزن سال 95

مهدی طارمی آقای گل لیگ پانزدهم و یکی از دو صدرنشین جدول گلزنان لیگ شانزدهم، بهترین گلزن سال 95 فوتبال ایران است. مهدی طارمی با زدن 22 گل در سال 95 آقای گل فوتبال ایران دراین سال شد.

دومین شکست بانوان درکره

درادامه شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا درکره جنوبی تیم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف کشورمیزبان رفت.ودر پایان با نتیجه 44 بر 22 متحمل شکست شد.

قدردانی بانوان بسکتبال از وزیر

جمعی از دختران بسکتبالیست ایران در نامه ای به سلطانی فر وزیر ورزش از تلاش های صورت گرفته برای حضور بانوان محجبه ایرانی در میادین بین المللی قدردانی کردند.