آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۲۹
هنر
۱۰

باید شاد و امیدوار زندگی کرد

نادر مشایخی ( موسیقی دان)

سال 95 از زیباترین سال هایی بود که تجربه کردم، چراکه در عرصه موسیقی شاهد بودم که هرکاری که اراده کنی می توانم در کشورم انجام دهم و ایران جوان های بسیار بااستعدادی دارد که جلوتر از کشورهای دیگر حرکت می کنند و ابدا این طور نیست که جوانان ما از اتفاقات روز دنیا در زمینه های هنری عقب باشند، به خصوص در شهرستان ها که من استعدادهای بیشتری دیدم و بسیار امیدوار کننده بود. در حقیقت آنها به من امیدواری دادند که می توان تلاش کرد. امسال بیشتر یاد گرفتم مثل یک ایرانی فکر کنم و چقدر خوب است تفکر به سبک ایرانی...

در سال 95 تلاشم این بود که بیش از پیش اطرافیان و شاگردانم را به دقت در شنیدن تشویق کنم که به نظرم تا حدی نوعی رفتار اجتماعی است که عادت کنند تا صداهای اطرافشان را دقیق بشنوند و تحلیل کنند و بیشتر رفتار اجتماعی این اتفاق مدنظرم بود و خوشبختانه تا حد زیادی این تلاش به ثمر نشست.

آرزو می کنم سال آینده ترافیک کمتری داشته باشیم، چراکه به شخصه یک سوم از وقتم در ترافیک های شهر می گذرد و آن قدر درباره معایب ترافیک گفته ام که دیگر خسته شده ام. در آخر برای تمامی هم وطنانم سال خوب و پربرکتی را آرزو می کنم. به همه توصیه می کنم امیدوار باشند، چراکه واقعیت این است، باید شاد و امیدوار زندگی کرد.