آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۳۷۷۲
اقتصاد
۴

ویژه

ارایه خدمات خودپردازهای بانک پارسیان بدون کارت

به منظور تسهیل در ارایه خدمات و تسریع در روند فعالیت بانکی هموطنان، ارایه خدمات بدون کارت از طریق خودپردازهای بانک پارسیان فراهم شد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان بر اساس تمهیدات اندیشیده شده، هموطنان می توانند نسبت به دریافت خدمات خودپردازهای بانک بدون داشتن کارت و از طریق صدور حواله خدمات بودن کارت اقدام کنند.

شایان توجه است: برای صدور حواله از طریق خودپرداز، نیازی به رمز دوم کارت نیست وحداقل مبلغ روزانه صدور حواله خدمات بدون کارت 000/500 ریال و حداکثر مجاز آن برای هر مشتری برابر با 000/400 ریال است.

مراسم پایان سال گروه مالی گردشگری برگزار شد

مراسم پایان سال گروه مالی گردشگری با حضور مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری، خسرو خواجه حسنی مدیرعامل بانک گردشگری و مدیران ارشد گروه مالی گردشگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری در این مراسم مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به شرایط پیش روی بنگاه های اقتصادی گفت: امروزه هماهنگی با فضای اقتصاد بین الملل برای تمام بنگاه های اقتصادی یک اصل مهم است و اگر بنگاه های اقتصادی خود را با این شرایط وفق ندهند مسلما دچار مشکل خواهند شد چرا که در این فضای رقابتی عدم هماهنگی با قواعد بین المللی اقتصاد نتیجه ای جر عقب ماندگی در بر نخواهد داشت.