آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۲۹
سیاست
۷

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

چرا دانشگاه های علوم پزشکی که با کمبود جسد برای تشریح روبه رو هستند، سفارش ساخت جسد پلاستیکی یا ژله ای نمی دهند؟

چرا 197؟ پنجشنبه 28 بهمن برای رسیدگی به موضوعی با مرکز اطلاع رسانی 110 تماس گرفتم، یکی از اپراتورها گفت با شماره 197 تماس بگیرم. در حالی که وقت دکتر داشتم و فرصت رسیدگی به موضوع را نداشتم، آیا در صورت مشاهده برخی مسائل که مربوط به ماموران نیروی انتظامی است، بهتر نیست پلیس 110 موضوع را ثبت و رسیدگی کند؟

علی اکبری از تهران

میشه بسه؟! یادش به خیر مهران مدیری در سال های گذشته سریالی ساخت که مورد توجه بسیاری از بینندگان تلویزیون قرار گرفت. «میشه بسه»، حالاهم یاد برخی مدیران و بازنشستگان افتادم که میز و صندلی ریاست را با چنگ ودندان محکم چسبیده اند و به روی مبارکشان هم نمی آورند که بازنشسته شده اند و باید استراحت کنند و اجازه دهند چند جوان تحصیل کرده و بی کار که سال هاست در رشته مدیریت یا عناوین دیگری تحصیل کرده اند و توانایی انجام همان کارها را دارند، راه آنان را ادامه دهند؛ اما میز و صندلی ریاست و قدرت و از همه مهم تر حقوق مکفی، اجازه نمی دهد این افراد از کارشان دست بکشند! آنها برای اینکه کارشان را از دست ندهند، ادعا می کنند که ما خدمتگزار مردم هستیم و خدمتگزار، بازنشستگی ندارد! به نظرم نبود قانون و مقررات باعث سوءاستفاده عده ای شده است که باید پرسید این بی قانونی تا چه موقع قرار است ادامه داشته باشد؟به راستی میشه بسه؟!

علی از تهران

ایستگاه مترو یا دریاچه؟ شرکت بهره برداری مترو ایستگاه شهید حقانی، درهای ورود و خروج مسافران را در محلی قرار داده که شبیه راهرو است و در این محل آب باران جمع می شود و مسافران مشکلات فراوانی را تحمل می کنند. مترو یا باید مسئولان شرکت اطلس را ملزم به پاکیزه و خشک نگه داشتن محل کند یا اینکه محل ورود و خروج مسافران را تغییر دهد.

حکیمه سادات حسینی