آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

برنامه های تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی

دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه های تبلیغات قانونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در رسانه ملی اعلام کرد.

محمدرضا چپریان در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به این که امسال هم مانند دوره های گذشته انتخابات، شاهد تبلیغات قانونی نامزدها در رسانه ملی خواهیم بود، در تشریح برنامه های این دوره رسانه افزود: در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صحبت های مستقیم خود را با مردم خواهند داشت.

وی ادامه داد: در شبکه دوم سیما هم برنامه گفت وگوی ویژه خبری با دعوت از نامزدهای انتخابات این دوره به بحث و گفت وگو با آنان خواهد نشست.

چپریان گفت: نامزدها در شبکه سوم سیما به سوالات جوانان پاسخ خواهند داد و در شبکه چهارم هم با حضور کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، گفت وگوهای تخصصی خود را درباره مسائل مختلف در این حوزه ها اعلام خواهند کرد.

وی افزود: شبکه خبر نیز برنامه گفت وگومحوری را با هر یک از نامزدهای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری تدارک خواهد دید و در شبکه جام جم هم نامزدها به پرسش های ایرانیان خارج از کشور پاسخ خواهند داد.

دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: همچون سنوات گذشته، مناظره هایی هم بین نامزدها در شبکه اول سیما برگزار خواهد شد.

چپریان تاکید کرد: همچنین نامزدها می توانند برنامه های مستند تبلیغاتی خود را تولید و برای پخش از شبکه های سیما ارائه کنند.

وی گفت: علاوه بر این مردم می توانند مانند سال های گذشته در شبکه های ایران، جوان و دیگر شبکه های رادیو هم تبلیغات قانونی نامزدها را پیگیری کنند.

چپریان ادامه داد: امکان جدیدی که رسانه ملی امسال در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برای مردم در نظر گرفته، این است که با توجه به اهمیت فضای مجازی، امکانی فراهم شده تا نامزدها بنا بر برنامه ریزی انجام شده، بتوانند تبلیغات قانونی خود را متناسب با این فضا منتشر کنند.