آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۸
ورزش
۵

مستطیل سبز

پیکه: راموس درست می گوید

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، صحبت های سرخیو راموس، کاپیتان رئال درباره برد بارسا مقابل پاری سن ژرمن را تائید کرد. راموس گفته بود بازی بارسلونا با PSG از همه نظر تاریخی بود. پیکه گفت: از حرف های راموس عصبانی نشدم. مثل یک پسربچه از این پیروزی لذت بردم، مثل تحقق رویا بود. این حس حتی از قهرمانی چمپیونزلیگ هم لذت بخش تر بود. حالاهدف ما قهرمانی در رقابت هاست، ولی دیدار مقابل پاری سن ژرمن، همان طور که راموس گفت تاریخی بوده است. بازگشت ما در کتاب تاریخ ثبت می شود.

اینیستا: در بارسا بازنشسته می شوم

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلوتا تاکید کرد که می خواهد فوتبالش را در این تیم به پایان برساند: من تا 2018 با بارسا قرارداد دارم.

هر کس می تواند حدس هایی بزند ولی من تصور و تفکر روشنی درباره تمدید قرارداد دارم. حالاتنها چیزی که نگرانش هستم تلاش برای قهرمانی است. پس از این فصل همه چیز را بررسی خواهیم کرد. من می خواهم فوتبالم را در بارسا تمام کنم، ولی این با توجه به عملکرد خودم در زمین و احساساتم خواهد بود.

بازگشت نیمار به تمرینات

بعد از ارائه نمایش خاطره انگیز و فراموش نشدنی نیمار برابر پاری سن ژرمن، او در دیدار هفته قبل بارسا برابر لاکرونیا غایب بود و بسیاری غیبت او را یکی از دلایل شکست بدموقع بارسا دانستند.

اما دیروز بعد از یک هفته دوری، نیمار بعد از طی کردن دوران نقاهت دوباره در تمرینات حضور یافت و می تواند در بازی حساس فرداشب مقابل والنسیا به زمین برود. بجز نیمار، جرمی متئو و رافینیا نیز شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند.