آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۸
ورزش
۶

منتظری مترجم جدید کی روش

دور جدید تمرینات تیم ملی بدون اعضای ایرانی کادر فنی در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

برخلاف اعلام مهدی تاج که دیروز گفته بود تمرین تیم ملی پشت درهای بسته برگزار می شود، اما به یکباره کارلوس کی روش تمرین تیم ملی را باز اعلام کرد.

یکی از اتفاقات جالب تمرین این بود که پژمان منتظری نقش مترجم کی روش را ایفا می کرد و صحبت ها و توصیه های فنی سرمربی تیم ملی در حین تمرین را برای بازیکنان ترجمه می کرد.

در این تمرین امید ابراهیمی، وریا غفوری، عزت الله پورقاز، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، وحید امیری، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، دانیال ماهینی، رشید مظاهری، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، ساسان انصاری، مسعود ابراهیم زاده، مرتضی تبریزی و محمدرضا اخباری حضور داشتند. سه دروازه بان تیم در غیبت دن گاسپار زیر نظر دیگو به تمرین پرداختند. همچنین وریا غفوری که با مصدومیت جزئی مواجه است، همراه سباستین دور زمین مشغول دویدن شد.

علاوه بر غفوری، دانیال ماهینی بازیکن استقلال خوزستان که با تاخیر در این تمرین حاضر شده بود، بلافاصله پس از ورود زمین به همراه میکاییل، دستیار خارجی کارلوس کی روش شروع به دویدن کرد.

15بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال ایران در گوشه ای از زمین زیر نظر مارکو، مربی بدنساز تیم ملی تمرینات را پیگیری کردند. در این بخش و در غیبت آرین قاسمی، پژمان منتظری کار او را بر عهده گرفت و صحبت های مارکو را برای بازیکنان ترجمه کرد.

اکثر بخش های این تمرین روی کار با توپ و پاسکاری با سرعت بالابود که مارکو تاکید زیادی روی این موضوع داشت.