آرشیو شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۸
صفحه آخر
۱۲

یک عکس، یک متن

مردی که بعد از 25 سال آرایشگاه رفت

«آنتونیو» مردی بی خانمان که برای نخستین بار بعد از 25سال به آرایشگاه مراجعه کرده بود، بعد از دیدن نتیجه کار در حالی که اشک می ریخت، گفت: خدای من، این باورکردنی نیست، این من هستم؟ هیچ کس نمی تواند مرا تشخیص دهد.

آماده سازی میدان انقلاب

بالاخره بعد از مدت ها چشممان به جمال میدان انقلاب روشن شد. فقط باز هم نفهمیدیم واقعا این همه مدت میدان را بسته بودند که یک کاشی روی همان گنبد قبلی بکشند؟

پاریس آلوده

حالامدام به جان مسئولان نق بزنید که هوای تهران آلوده است. این هم نمونه اش، پاریس هم با آن همه ادعا آلوده شده. امیدواریم مسئولان پاریس از ابتکار تهران استفاده نکنند تا بارش باعث رفع آلودگی شود.

ورود اینشتین به آمریکا

یک عکس تاریخی هم با هم ببینیم. در تصویر استقبال مردم از آلبرت اینشتین را وقتی نخستین بار در سال1921 وارد آمریکا شد، می بینید.

عکس سرباز کره شمالی

سرباز کره شمالی در حال عکس گرفتن از وزیر خارجه آمریکا که به منطقه غیرنظامی در نقطه صفر مرزی دو کره رفته بود. تیلرسون در سئول گفته در برابر کره شمالی همه گزینه ها روی میز است.

فردای چهارشنبه سوری

نه، نه، اصلااشتباه نکنید. ما هم اول خیال کردیم یکی از آثار هنری انتزاعی را به تماشا نشسته ایم که در موزه های بزرگ جهان نگهداری می شود. اما متاسفانه این روزگار دیواری فلک زده بعد از چهارشنبه سوری است.