آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۵۹۴
ورزشی
۹

دلایل موفقیت از زبان سرپرست باشگاه

طاهری:کار تیمی پرسپولیس را قهرمان لیگ کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید کار تیمی در این باشگاه موجب قهرمانی این تیم شده است. گزیده ای از تازه ترین صحبت های علی اکبر طاهری در ادامه می آید:

*با توجه به نتایجی که روز جمعه رقم خورد شانس قهرمانی ما خیلی زیاد شد، اما هنوز روی کاغذ قهرمان نشده ایم و نیاز به پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز داریم. البته با پتانسیلی که تیم ما دارد مطمئنا در تبریز هم می توانیم به پیروزی برسیم و جشن قهرمانی بگیریم.

*از همه هوادارانی که در طول فصل از ما حمایت کردند و در سرما و گرما به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم. آنها نقش مهمی در این قهرمانی داشتند. امیدوارم پس از سال ها خوشحالی را به قلب هواداران آورده باشیم. خوشحالی هواداران و شاد بودن آنها مهم ترین دغدغه ما محسوب می شود.

*مهم ترین عامل قهرمانی پرسپولیس کار تیمی است. ما در باشگاه به طور کامل مثل یک تیم عمل می کنیم. اگر قرار بود به صورت انفرادی کاری انجام می دادیم مطمئنا نتیجه نمی گرفتیم.

*هنوز زود است درباره تمدید قرارداد برانکو صحبت کنیم. به وقت خودش در مورد این مساله هم صحبت خواهیم کرد.

*حسینی کاپیتان تیم ما است و طی روزهای اخیر صحبت هایی را برای تمدید قرارداد با او انجام داده ایم و به توافق رسیده ایم، اما با توجه به این که فرصت کافی در اختیارمان نبود نتوانستیم روی کاغذ و به طور رسمی قراردادش را تمدید کنیم. فکر می کنم ظرف امروز یا فردا این اتفاق رخ دهد.

*بازی بسیار حساسی مقابل الریان داریم. امیدوارم که هوادارانمان مثل دیدارهای قبلی به ورزشگاه بیایند و با حضور خودشان به پیروزی تیم کمک کنند. مطمئن باشید حمایت هواداران نقش مهمی در پیروزی ما خواهد داشت.