آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

برگزاری اولین جایزه امیر نوری در رادیو

در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان رادیو و حضور موثر آنها در انتقال تجربه به نسل جوان، رادیو ایران در سالروز رادیو، اولین جشنواره جایزه استاد امیر نوری را برگزار می کند.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، مهدی زریباف، دبیر اولین جشنواره جایزه استاد نوری درباره هدف این جشنواره گفت: برای حضور موثر پیشکسوتان در رادیو و ایجاد ظرفیت های بالقوه برای انتقال تجربه آنها به نسل جوان درصددیم کار بزرگ و جدیدی را در رادیو ایران پایه گذاری کنیم تا زحمات این بزرگواران را ارج نهیم.

وی افزود: به این منظور از برنامه سازان شبکه رادیویی ایران خواستیم در قالب های مختلف برنامه سازی در جایزه بزرگ استاد نوری شرکت کنند.

«گپ کوک» به نسیم می آید

برنامه تلویزیونی «گپ کوک» که در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش شد، از اردیبهشت در این شبکه از سر گرفته می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، این برنامه با تکیه بر ظرفیت های موجود در عرصه موسیقی کشور، بخش های متنوعی چون گپ و گفت وگو با خوانندگان مورد علاقه مردم و اجرا در همه گونه های موسیقایی شامل سنتی، پاپ و... را به نمایش می گذارد.

گپ کوک با کارگردانی و اجرای باربد بابایی و تهیه کنندگی هادی دمیرچی همزمان با اعیاد ماه های رجب و شعبان از شبکه نسیم پخش خواهد شد. در این برنامه تلویزیونی، اجرای زنده هنرمندان همراه با بخش نمایشی طنز و مسابقه حافظه که همگی در حضور تعداد قابل توجهی تماشاگر برگزار می شود، پیش بینی شده است.

علاقه مندان به حضور در این برنامه می توانند هر روز از ساعت ده تا 19 با شماره 09351560088 تماس بگیرند.