آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۲
ورزش
۱۸

پیروانی: پول تمام بازیکنان ما 400 میلیون هم نمی شود!

غلامحسین پیروانی پس از تساوی یک یک تیمش مقابل خونه به خونه مازندران، در مورد این که چقدر شانس بقا در لیگ دسته اول برای تیم فجرسپاسی قائل است، گفت: زمانی که من تیم را تحویل گرفتم از 14 بازی فقط چهار امتیاز داشتیم، اما اکنون 30 امتیاز داریم. به نظرم بد کار نکردیم و دست بچه ها را هم باید بوسید. من مخالف این نیستم که تیم های دیگر هزینه کنند، اما خدا شاهد است تیم ما در مجموع حتی 400 میلیون تومان هم پول به تمام بازیکنانش نداده است. تیمی که می خواهد نتیجه بگیرد، باید خرج کند. اعتقاد دارم یک میلیارد هم برای تیم ما کافی بود.

سرمربی فجرسپاسی در ادامه با اشاره به وضعیت بد مالی تیمش گفت: دست سپاه درد نکند که هزینه سفرهای ما را داد، اما آیا بازیکن نیاز به پول برای گذراندن زندگی اش ندارد؟ برای یک بازیکن هفت میلیون پولی نیست که ما به آنها از ابتدای فصل تاکنون پرداخت کرده ایم. این پول را هم بعد از آن که من آمدم از مسولان استان گرفتم و به عنوان پاداش پیروزی به بازیکنان دادم.

پیروانی درباره دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل فولاد (وحدت) یزد خاطرنشان کرد: به نظرم بازی های لیگ دسته اول سخت تر از لیگ برتر است. در لیگ دسته اول هیچ تیمی اجازه پیشروی به تیم دیگر را نمی دهد. بازی با فولاد هم برای ما بسیار سخت خواهد بود. امیدواریم تمام تلاش مان را بکنیم و دستورات فنی در زمین پیاده شود تا درنهایت برتری برای تیم ما باشد.