آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۲
فوتبال ایران
۱۱

جلسه رحمتی و منصوریان در رختکن استقلال

در تهران بمانی، برایت بهتر است

استقلال تهران، امروز ساعت 16 به تبریز پرواز می کند. این سفر یک غایب بزرگ دارد؛ مهدی رحمتی. گلر استقلال که در بازی های اخیر تیمش نتوانست آن گونه که باید خوش بدرخشد، با تصمیم منصوریان در بازی تراکتور بیرون می ماند. البته غیبت او در بازی پنجشنبه ربطی به مسائل فنی ندارد و تنها به خاطر مسائل حاشیه ای است. علیرضا منصوریان معتقد است، خانواده رحمتی گناهی ندارند و بهتر است از حاشیه ها دور بمانند. در بازی گسترش و استقلال، حدود 50 هواداری که در ورزشگاه حضور داشتند، از نیم ساعت پیش از بازی تا دقایقی بعد از مسابقه، به مهدی رحمتی توهین کردند. منصوریان همان جا تصمیم گرفت، مهدی را همراه تیم برای بازی تراکتورسازی نبرد.

روز گذشته، جلسه ای در رختکن استقلال برگزار شد و منصوریان به مهدی رحمتی گفت، بهتر است در این سفر کنار تیم نباشد. نکته اینجاست که مهدی، اصالتی تبریزی دارد. پسوند فامیلی او اسکویی است و هنوز تعدادی از اقوامش در تبریز زندگی می کنند. بعد از بازی گسترش هم او با همراهی پسرعمویش، به دیدار عمویش در شهر تبریز رفت. برای خانواده و اقوام مهدی رحمتی هم این میزان فحاشی به او عجیب است و می گویند مساله از جایی آب می خورد.

منصوریان در جلسه دیروز با رحمتی تمام حرف ها را به این بازیکن زد و دلایل را گفت که مهدی هم تمام حرف های سرمربی تیمش را پذیرفت و گفت، بهتر است بازی را کنار خانواده اش تماشا کند. به این ترتیب سیدحسین حسینی در بازی با تراکتورسازی در ترکیب ثابت تیمش قرار می گیرد و از دروازه استقلال حراست می کند.

رحمتی هم کنار خانواده اش می ماند و بازی را از تلویزیون تماشا می کند. غیبت رحمتی در این مسابقه باعث شد تا خیال مسئولان فدراسیون هم به خاطر کنترل جو بازی راحت تر باشد!