آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۲
فوتبال ایران
۱۱

پیروز، دستیار جدید علی منصور!

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال قصد دارد، کادر فنی تیمش را برای فصل جدید تقویت کند. آبی ها در طول فصل جاری با مشکلاتی در این زمینه روبه رو بودند و حتی باشگاه در چند مرحله قصد داشت، دستیاران خارجی به کادر منصوریان اضافه کند که البته این مربی مخالفت کرد. حالا خبر رسیده، او قصد دارد برای فصل بعد، کادر فنی تیم را تقویت کند.

منصوریان که خودش نزد مربیانی چون قطبی و کی روش کار را آموخت و توانست پیشرفت زیادی در کار مربیگری داشته باشد، معتقد است باید به مربیان جوان آموزش دهد و آنها بتوانند در آینده تبدیل به سرمایه های باشگاه استقلال شوند. پیروز قربانی ازجمله این مربیان است. او که چند سالی است از فوتبال خداحافظی کرده، در یک سال گذشته همواره از منصوریان حمایت کرده است. البته این کارشناس بعضا به انتقاد از استقلال و منصوریان هم پرداخته است. مثلا بعد از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان در آزادی و در دومین بازی نیم فصل دوم، قربانی از منصوریان انتقاد کرد.

در هر صورت، رابطه او و منصوریان رابطه گرم و نزدیکی است و حالا منابع خبری فاش کرده اند، سرمربی استقلال قصد دارد در فصل آینده از حضور این مربی در کادرش استفاده کند. قربانی سال های سال به عنوان مدافع برای استقلال توپ زد و حتی بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازو بست. هواداران خاطره خوشی از این مدافع دارند. فوتبالی ها هم می گویند او از نظر اخلاقی و رفتاری بسیار خوب است و می تواند در استقلال به منصوریان کمک زیادی کند.

احتمالا در پایان فصل جاری و پیش از شروع رقابت های لیگ برتر، قربانی به کادر فنی استقلال اضافه می شود. رضا عنایتی هم ازجمله کسانی است که شایعاتی درباره حضورش در استقلال شنیده می شود ولی بعید به نظر می رسد منصوریان او را به کادر خود اضافه کند. عنایتی هم در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی می کند و کفش هایش را می آویزد. او قصد دارد، سریعا کار مربیگری را شروع کند. او علاقه زیادی دارد در کادر فنی استقلال مشغول کار شود ولی بعید است دیگر جایی برای این مربی وجود داشته باشد.