آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۲
فوتبال ایران
۱۱

استقلال سجاد را نمی خواهد

نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و قبل از آن که استقلالی ها از نقل و انتقالات محروم شوند، سجاد شهباززاده کارهایش برای آمدن به استقلال تمام شده بود. کار تمام شده بود و فقط مانده بود امضای قرارداد که یکدفعه خبر رسید، آبی ها نمی توانند بازیکن جدیدی جذب کنند.

با همه این تفاسیر سجاد راهی نفت تهران شد تا در ابتدای فصل جدید به استقلال بپیوندد، اما به نظر می رسد این بار منصوریان علاقه ای به جذب این بازیکن ندارد و نظرش کاملا تغییر کرده است.منصوریان که در نیم فصل بارها به خالی بودن شماره 10 استقلال برای سجاد اشاره کرده بود، با عملکرد خوب مهاجمان استقلال نیازی به این بازیکن ندارد و ترجیح داده، فعلا این مهاجم ناآماده را در لیست خود قرار ندهد. در صورت جدایی کاوه رضایی، شهباززاده گزینه مناسبی برای حضور در استقلال است، اما منصوریان که بارها درباره ارزش پیراهن استقلال و موضوعاتی از این دست صحبت کرده، به دنبال این است که رفتارهای شهباززاده در ابتدای فصل گذشته را به شکلی جبران کند تا دیگر بازیکنان جوان این تیم در موضوع تمدید قرارداد، رفتاری مانند سجاد نداشته باشند.

شهباززاده که قطعا در پایان فصل از نفت تهران جدا خواهد شد، امید زیادی برای بازگشت به استقلال در ادامه مسیر فوتبال خود داشت، اما حالا باید امیدوار باشد تا شاید منصوریان بعد از فعل و انفعالاتی و با کنار گذاشتن گزینه هایی مانند مرتضی تبریزی، پیراهن شماره 10 استقلال را دوباره به او بدهد.