آرشیو پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۸۴۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•به دنبال کفش نمره 41! از یکی از فروشگاه های زنجیره ای کفشی را به مبلغ 650 هزار تومان خریدم که چون برایم یک نمره گشاد بود، پذیرفتند که آن را با نمره 41 عوض کنند؛ اما از اواخر اسفند تاکنون به هریک از این فروشگاه ها که مراجعه می کنم، می گویند کفش مردانه نمره 41 موجود نیست و باز هم باید صبر کنم تا شاید در آینده چنین کفشی را تولید و عرضه کنند! آیا فروشگاه زنجیره ای با این همه تبلیغات، پس از گذشت یک ماه نمی تواند کفش نمره 41 را به مشتریانش عرضه کند و آیا با این وضع می خواهد همراه با برندهای معروف پوشاک در جهان پیش برود و حداقل در بازارهای داخلی موفق عمل کند؟ جالب اینکه در مراجعه به این فروشگاه ها می گفتند در کفش خود کفی بینداز تا اندازه پایت شود!

خریدار نادم کفش

•درخواست از بنیاد شهید: این جانب علیرضا حاجیان، برادر شهیدی از روستای تفتازان شیروان هستم که در شهر جدید اندیشه ساکنم و در زمینه های مختلف از جمله کارهای تاسیساتی، حرارتی و اجاق گاز تبحر و تقاضای وام خوداشتغالی دارم. امیدوارم با چاپ این متن مسئولان بنیاد شهید اقدامات لازم را انجام دهند.

علیرضا حاجیان

•عمل به وعده ها: برقراری عدالت، رفع تبعیض، ایجاد اشتغال و رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم باید در راس کارهای ریاست جمهوری قرار گیرد. مردم در انتظار وعده های قبل از انتخابات و عمل به وعده ها بعد از انتخابات هستند.

محمدرضا رستمی

•معضل خودروهای تک سرنشین و موتورهای بدون پلاک: خودروهای تک سرنشین و برخی موتورسیکلت های بدون پلاک در کوچه ها و خیابان ها جولان می دهند و ترافیک ایجاد می کنند و موتورسیکلت ها هم مخل آسایش شهروندان می شوند. آیا راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی قصد ندارند به این گونه مسائل رسیدگی کنند؟

نوید محبتی

•سد معبر و ایجاد مزاحمت: پیاده روهای خیابان 17 شهریور حد فاصل ایستگاه ناصری تا زیر پل آهنگ به نمایشگاه موتورسیکلت های فروشی تبدیل شده است و عابران برای عبور از پیاده رو با مشکلات فراوانی مواجه اند. مسئول رسیدگی به سد معبر و تخلف فروشندگان موتورسیکلت ها کیست؟

عرفان از تهران