آرشیو پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد؛ تمدید مهلت پرداخت وجه ثبت نام استعدادهای درخشان

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت پرداخت وجه ثبت نام متقاضیان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه پنجم اردیبهشت تمدید شد.

اسفندیار چهاربند افزود: آن دسته از متقاضیانی که قبلا اقدام به ثبت نام کرده اند اما در هنگام پرداخت وجه دچار مشکل شده اند، می توانند برای کنترل اطلاعات خود به سامانه http://azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

چهاربند خاطرنشان کرد: این امکان برای داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند، فراهم شده است.

پیش از این زمان پرداخت الکترونیکی وجه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97 - 96 از شانزدهم تا سی یکم فروردین ماه در نظر گرفته شده بود.

به گزارش ایرنا، بر اساس پی گیری از مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به هیچ وجه امکان ثبت نام افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند ثبت نام خود را تکمیل کنند وجود ندارد.

برخی از دانش آموزان طی چند روز گذشته با مراجعه به سازمان مدارس استعدادهای درخشان اعلام کرده اند که ثبت نام انجام داده اما موفق به پرداخت وجه نمی شوند که با بررسی های انجام شده از سوی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش مشخص شد این افراد در مرحله اول ثبت نام خود را به درستی تکمیل نکرده و کد پی گیری دریافت نکرده اند.

این مسئله موجب اعتراض این دانش آموزان شده است اما مسئولان اعلام می کنند از آنجا که سوالات و پاسخنامه ها بر اساس تعداد افراد ثبت نام شده، در نظر گرفته شده است امکان ثبت نام مجدد دانش آموزان به هیچ وجه وجود ندارد.