آرشیو پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دستگیری 5 گروگانگیر در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران پلیس آگاهی سمنان در یک عملیات آزادسازی گروگان، با آزاد کردن فرد ربوده شده، پنج گروگانگیر را دستگیر کردند.

سرتیپ روح الامین قاسمی افزود: با تماس خانواده ای با مرکز فوریت های پلیس 110 در ساعت 2 بامداد دوشنبه 28 فروردین با موضوع مفقود شدن فرزند 23 ساله این خانواده، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی سمنان قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

وی اضافه کرد: در ادامه افرادی در تماس با خانواده فرد ربوده شده پرداخت 100 میلیون ریال برای آزادی فرزند آنان را خواستار شدند که با طرح این موضوع از سوی گروگانگیران، بررسی و رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و به سرعت، عملیات پلیس برای آزادسازی فرد ربوده شده آغاز شد. قاسمی در تشریح چگونگی آزاد سازی این فرد، گفت: در ادامه گروگانگیران برای دریافت مبلغ از این خانواده محلی را تعیین کردند و قرار شد ساعت 16 همان روز، با حضور در محل و پس از رسیدن به خواسته خود، فرد ربوده شده را آزاد کنند که با ورود به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی سمنان و در یک عملیات ضربتی، فرزند این خانواده آزاد شد. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در این ارتباط پنج گروگانگیر که یکی از آنها زن بود را دستگیر کردند و با تشکیل پرونده ای به مراجع قضایی تحویل دادند. وی افزود: با تحقیقات انجام شده از متهمان، مشخص شد این فرد با یک دستگاه پراید و با تهدید چاقوی 2 نفر ربوده و به خانه ای در سمنان منتقل شده بود. فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: علت آدم ربایی اختلافات مالی در رابطه با مواد مخدر بوده است، آدم ربایی در سمنان بی سابقه بوده است.