آرشیو پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۸۴۴
روزنامه فردا
۲۰

پیشنهاد فردا

• تازه ترین نمایشگاه عکس انفرادی نیوشا توکلیان، با عنوان «می دانم چرا شورشی آواز سر می دهد» از اول اردیبهشت در گالری آب انبار به نشانی خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، بن بست روشن منش، پلاک دوم افتتاح می شود و علاقه مندان برای حضور در این افتتاحیه می توانند از ساعت سه تا 9 شب به این آدرس مراجعه کنند. نمایشگاه عکس «می دانم چرا شورشی آواز سر می دهد» تا بیست ونهم اردیبهشت ماه برقرار است.

• نمایشگاه عکس های ایزابل اشراقی با عنوان «ریشه های من» از روز جمعه اول اردیبهشت ماه 96 در گالری راه ابریشم (شعبه پارک لاله) گشایش می یابد. او متولد 1343 در اصفهان از مادری فرانسوی و پدری ایرانی است. در سال 1375 به زادگاهش که در کودکی آن را ترک کرده بود، بازمی گردد. از زمان نخستین بازگشت، از زندگی روزانه زنان اصفهان عکاسی می کرد، با هدف به نمایش گذاشتن آنچه خودش می توانست باشد.

• هم زمان با شروع اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت سعدی، قرار است از کتاب «این گلستان سعدی نیست» رونمایی شود؛ کتابی حاصل نوشته های عباس یزدی و طرح های علی جهانشاهی. این مراسم جمعه، اول اردیبهشت در گالری ایرانشهر از ساعت 18 تا 20 برپاست.

• نمایشگاه گروهی «قباله»، شامل آثار حجمی، عکس، ویدئو و چیدمان، عصر روز جمعه اول اردیبهشت کار خود را در گالری عمارت روبه رو آغاز می کند. این نمایشگاه دعوتی است برای دیدن دیدگاه ها و تجربیات شخصی هنرمندان به ازدواج، زندگی مشترک، طلاق و مسائلی که در حواشی اینها روی می دهد. از میان هنرمندان این نمایشگاه می توان به امیرمسعود اقارب پرست، هدی امین، نازلی پورشیرمحمد، احسان تحویلیان، نگین حدادزاده، نوژان حیدری، زاهره دنیادیده، احسان روح الامین، احسان ضیایی، یوکابت فرخی، زهرا قیاسی، محیاکیو، ترلان لطفی زاده و مریم مستقل اشاره کرد.