آرشیو پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۸۹۱۶
ورزش
۱۱

گوناگون

خداحافظی برهانی از فوتبال

آرش برهانی که پس از 9 سال بازی کردن در استقلال در فصل جاری جایی درلیست منصوریان نداشت، تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

گلربرزیلی سپاهان تمدید کرد

با نظرکرانچارقرارداد اولیویرا، دروازه بان برزیلی تیم سپاهان برای یک فصل دیگر تمدید شد. تا در هفدهمین دوره لیگ برتر نیز از دروازه زردپوشان اصفهانی حفاظت کند.

تیم ملی تکواندو در قزاقستان

تکواندوکاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی برای حضور در یک تورنمنت بین المللی راهی قزاقستان شدند. این تیم که با 16 تکواندوکار که تمرینات خود را آغاز کرده، با تصمیم کادر فنی و موافقت فدراسیون به قزاقستان اعزام شد.

کمانداران معلول به اردومی روند

نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی تیروکمان معلولان با حضور 19 ورزشکار برگزار می شود.این مرحله از تمرینات تیم ملی

تا 12 اردیبهشت برپا خواهد بود.

صعود با اقتدار رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید درشبی که رونالدو هت تریک کرد در وقت های اضافه برابر بایرن مونیخ پیروزی پرگل 4 بر 2 را ثبت کرد وبه مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

مشکل تیم فوتسال حل شد

تیم فوتسال زیر20 سال ایران طبق برنامه برای انجام دو بازی تدارکاتی با ازبکستان به این کشور سفر خواهد کرد. ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: ازبکستان یکی از تیم های مدعی محسوب می شود ولی مشکلاتی وجود داشت که سفر ایران به ازبکستان را لغو کرده بود. با این حال موانع سفر تیم برطرف شد و باید از مسئولان فدراسیون فوتبال هم ازاین بابت تشکر کنیم.

شماره یک خانه نشین شد

سنگربان شماره یک بایر مونیخ که به تازگی به میادین برگشته بود به خاطر مصدومیتی جدید دوباره خانه نشین شد.نویردر بازی برابر رئال مادرید در اثر برخورد با رونالدو از ناحیه پای چپ دچار شکستگی شد و به مدت 8 هفته خانه نشین خواهد بود.

میثاقیان: با برد پیکان امیدوارمی شویم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: دیداری که با پیکان داریم برای ما بسیار سرنوشت ساز است و در صورت پیروزی برای بقا درلیگ امیدوارمی شویم. میثاقیان افزود: دیدار با پیکان برای ما مسابقه ای بسیار سخت است و باید تلاش کنیم در طول 90 دقیقه تمرکز خود را حفظ کنیم.