آرشیو پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۳۷۸۷
هنر و ادبیات
۱۲

خبر کوتاه

توقف سریال «نفس» در پی حادثه برای یکی از بازیگران

حادثه برای بازیگر نقش اول «نفس»، تولید سریال ماه رمضان شبکه سه را متوقف کرد. ساناز سعیدی که برای نخستین بار در همکاری با جلیل سامان ایفای نقش اول یک سریال را تجربه می کند، حین تصویربرداری، دچار حادثه و راهی بیمارستان شد. سعیدی روز گذشته از بیمارستان مرخص شد و به زودی ساخت آخرین بخش های باقیمانده از «نفس» از سر گرفته می شود.

هدیه محمدعلی بهمنی به نابینایان در روز تولدش

محمدعلی بهمنی مجموعه ای از کتاب هایش که به خط بریل منتشر شده است را به نابینایان کشور تقدیم کرد. مراسم هفتاد و پنجمین زادروز محمدعلی بهمنی توسط جمعی از دوستداران و علاقه مندانش به پاس سه ربع قرن زیستن شاعرانه در نگارستان شهر برگزار شد. در این مراسم بسیاری از هنرمندان شعر و هنر و موسیقی حضور داشتند که از آن جمله می توان به ایرج خواجه امیری، کیوان ساکت، بهروز رضوی، هادی منتظری، محمود اقبالی، محمدرضا فروتن و... اشاره کرد.

کنسرت «ده سالگی دارکوب»

گروه موسیقی «دارکوب» پس از دو سال دوری از صحنه اجرای زنده، در دهمین سالگرد تاسیس اش در برج میلاد روی صحنه می رود. این گروه که در روزهای پایانی سال گذشته تک آهنگ «من دیوانه» را با حضور افتخاری احسان خواجه امیری در فضای مجازی منتشر کرد، پنجم خرداد روی صحنه می رود.