آرشیو شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۴
ورزشی
۹

برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید به اتلتیکو مادرید خورد، یوونتوس حریف موناکو شد

مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مراسمی خاص از ساعت 14:30 دیروز در شهر نیون سوئیس و با حضور نمایندگان چهار تیم رئال مادرید، یوونتوس، اتلتیکو مادرید و موناکو برگزار شد. در این مرحله شاهد دربی تیم های همشهری مادریدی رئال و آتلتیکو و تقابل تیم باانگیزه یوونتوس با تیم شگفتی ساز موناکو خواهیم بود. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم ها در مرحله نیمه نهایی به شرح زیر به مصاف هم می روند:

* رئال مادرید... اتلتیکو مادرید

* موناکو... یوونتوس

- تیم های اول هر بازی در دیدار رفت میزبان هستند.

بازی های دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ های 12 و 13 اردیبهشت و بازی های برگشت این مرحله هم در تاریخ های 19 و 20 اردیبهشت برگزار خواهند شد.همچنین دیدار فینال این دوره از مسابقات در تاریخ 13 خرداد در ورزشگاه میلنیوم واقع در شهر کاردیف ولز برگزار خواهد شد.

قرعه دشوار برای شیاطین سرخ

پس از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نوبت به قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا رسید و بر این اساس منچستریونایتد به مصاف سلتا خواهد رفت و لیون و آژاکس نیز دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.

پنج شنبه شب گذشته دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا با انجام 4 بازی به اتمام رسید و در نتیجه تیم های منچستریونایتد، سلتاویگو، لیون و آژاکس توانستند به نیمه نهایی راه یابند.منچستریونایتد که در بازی رفت برابر اندرلخت 1-1 متوقف شده بود، در اولدترافورد به سختی و در وقت اضافه دوم توانست 2-1 پیروز شده و به دور بعد صعود کند. لیون نیز در ضربات پنالتی بر بشیکتاش غلبه کرد و به نیمه نهایی راه یافت. آژاکس و سلتا هم به ترتیب از سد شالکه و خنک گذشتند تا تکلیف 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود. بازی های دور رفت نیمه نهایی 14 اردیبهشت و بازی های دور برگشت نیز در تاریخ 21 اردیبهشت برگزار خواهند شد. دیدار فینال رقابت های این فصل لیگ اروپا نیز در تاریخ سوم خرداد در ورزشگاه استکهلم سوئد برگزار خواهد شد. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم ها در مرحله نیمه نهایی به شرح زیر به مصاف هم می روند:

* آژاکس هلند... لیون فرانسه

* سلتاویگو اسپانیا... منچستریونایتد انگلیس

- تیم های اول هر بازی در دیدار رفت میزبان هستند.