آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

گفت وگوی انتخاباتی شهید رجایی در تاریخ شفاهی

برنامه «تاریخ شفاهی ایران» در ادامه پخش گفت وگوهای انتخاباتی دوره های ابتدایی ریاست جمهوری، گفت وگوی تلویزیونی شهید رجایی را به نمایش می گذارد.

به گزارش مهر، شهید رجایی نزدیک به دو ماه پس از این گفت وگوی تلویزیونی توسط ضدانقلاب به شهادت رسید. این گفت وگو امروز و فردا ساعت 15 و 30 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

«پرواز در ارتفاع صفر» در آسمان اصفهان

ضبط و تصویربرداری سریال «پرواز در ارتفاع صفر» در روزهای پایانی قرار دارد و در یک پایگاه هوایی در اصفهان پیگیری می شود.

به گزارش مهر، عوامل این سریال به تهیه کنندگی محمد نشاط این روزها در پایگاه شهید بابایی (پایگاه هشتم شکاری) اصفهان مشغول کار هستند و این روزها صحنه هایی از بخش های پروازی ضبط می شود.

این سریال، زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می کند و قرار است در هفته دفاع مقدس از شبکه یک پخش شود.

شرح حکمت ها و نامه های نهج البلاغه در رادیو معارف

رادیو معارف در برنامه «در محضر ولایت» اهمیت وفای به عهد را از منظر امیرالمومنین امام علی(ع) بررسی می کند.

به گزارش رادیو معارف، این برنامه با کارشناسی آیت الله دری نجف آبادی به بررسی فتنه ناکثین و اهمیت وفای به عهد خواهد پرداخت. شنوندگان رادیو معارف می توانند هر چهارشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه شنونده برنامه «در محضر ولایت» باشند.

«شکوه یک زندگی» بزودی در شبکه 2

مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» بعد از ماه مبارک رمضان، از شبکه دو پخش می شود. امیرعباس کنی، تهیه کننده این سریال به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هم اکنون مراحل تدوین سریال به اتمام رسیده، امیر رجبی صداگذاری را انجام می دهد و عبدالرضا حیدری مراحل ساخت موسیقی را برعهده گرفته است.

رادیو ایران و تاثیر انتخابات در تعاملات بین المللی

رادیو ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «بحث روز» به بازخورد حضور گسترده مردم در تعاملات بین المللی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، این برنامه که امروز ساعت 15 و 15 دقیقه به شنوندگان ارائه می شود، با حضور غلامرضا کریمی و مسلم خانی از استادان دانشگاه و کارشناسان مسائل سیاسی به اهمیت حضور گسترده و پرشکوه مردم در پای صندوق های رای و پیامدهای آن بر عرصه های داخلی و تعاملات بین المللی اختصاص دارد.