آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۵
رسانه
۵

کوروش سلیمانی و بازی در «سرزمین کهن»

کوروش سلیمانی بازیگر سریال «سرزمین کهن» گفت: در فاز سه این سریال به کارگردانی کمال تبریزی نقش یک روحانی را بازی می کنم که در حقیقت ادامه بازی محمدرضا فروتن است.

بازیگر سریال «سرزمین کهن» در گفت وگو با فارس گفت: در فاز سه این سریال به کارگردانی کمال تبریزی نقش یک روحانی را ایفا می کنم که در حقیقت ادامه بازی محمدرضا فروتن است که در فاز قبلی این سریال حضور داشت.

وی ادامه داد: از اواخر شهریور مشغول به بازی شدم و بتازگی بازی ام در این اثر به پایان رسیده است، اما سریال در حال تصویربرداری است. برای بازی در این نقش ابتدا از فروتن کسب اجازه کردم و او به این دلیل که با پروژه دیگری قرارداد داشت نتوانست ادامه این نقش را خودش بازی کند.

این بازیگر با اشاره به سختی های ایفای نقش یک روحانی بیان کرد: سیدحشمت، روحانی مردمی است که در دهه 50 زندگی می کند و دوست رهی با بازی آرش مجیدی است. اساسا ایفای نقش روحانی در کنار جذابیت، سخت هم هست و به نظرم شبیه راه رفتن روی طناب بند بازی است. چراکه نباید شانیت خود را از دست دهد و از طرفی هم نباید خشک و غیرمنعطف باشد که همه اینها در نگارش و بازی بازیگر موثر است.

بازیگر سریال «دور دست ها» گفت: سید حشمت در کنار ارتباط خوبی که با مردم دارد، دغدغه کشور و مردمش را نیز دارد. او سال ها برای مردم کشورش ایثار و فداکاری کرده و حرف و عملش یکی است.