آرشیو چهار‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۵
ورزش
۱۸

یووه رودرروی لشکر آبی رم

همین 3 روز پیش بود که یوونتوس در ورزشگاه المپیک رم در مسابقه تیم های اول و دوم لیگ سری A ایتالیا، در برابر قرمزهای پایتخت 3 بر یک شکست خورد تا معرفی قهرمان این فصل لیگ سری A چند روزی به تعویق بیفتد. این شکست موجب شد آنها از دو بازی باقیمانده به یک برد نیاز پیدا کنند که آلگری گفته یکشنبه در بازی خانگی با کروتونه حتما به این برد خواهند رسید و قهرمان خواهند شد.

حالا بعد از گذشت 3 روز از آن شکست تلخ، راه راه پوشان شهر تورین دوباره به پایتخت برگشته اند و قرار است دوباره در همین ورزشگاه یعنی ورزشگاه المپیکو شهر رم بازی کنند. این بار در جام حذفی و در برابر آبی های شهر رم. لاتزیو تیم چهارم جدول لیگ سری A می خواهد مانند رقیب همشهری و قرمزپوش عمل کند. آنها هم می خواهند یووه را در شهرشان شکست دهند. با این تفاوت که این بار فضای ورزشگاه کاملا در خدمت رمی ها نیست. چرا که تورینی ها نیمی از ورزشگاه را در اختیار دارند و یووه در این بازی غریبه نیست. امشب از ساعت 23 با سوت پائولو تالیاونتو، فینال جام حذفی ایتالیا آغاز می شود.

یوونتوس پرافتخارترین تیم جام حذفی ایتالیاست؛ جامی که از سال 1922 آغاز شده و یووه از 16 باری که به فینال رسیده، 11 جام قهرمانی را در ویترین افتخارات متعدد خود دارد.

لاتزیو هم البته تیم بی افتخار وگمنامی نیست، زیرا 6 قهرمانی و 2نایب قهرمانی در کارنامه دارد و این فصل هم البته بد نتیجه نگرفته است. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس گفته این جام می تواند راه را برای بردن دو جام دیگر این فصل هموار کند.