آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۸
ورزشی
۲۳

اخبار

جردن باروز: پاییز با خانواده ام به ایران می آیم

جردن باروز، دارنده 4 مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک اواخر بهمن ماه سال گذشته همراه تیم ملی کشتی آزاد امریکا و پس از کش و قوس های فراوان به ایران آمدند و با استقبال بسیار گرم و غیرقابل تصور مردم ایران روبه رو شدند. امریکایی ها از سفر به ایران به عنوان بهترین و خاطره سازترین سفر خود یاد کردند و ایرانیان را مردمانی مهربان و مهمان نواز خواندند که بازتاب وسیعی در رسانه های جهان داشت. حال پس از گذشت چند ماه از سفر تیم کشتی امریکا به ایران، جردن باروز در پیامی ضمن تشکر از مردم ایران برای دعوت وی و خانواده اش گفت: «من و همسرم قصد داریم بعد از رقابت های جهانی پاریس (شهریور 96) سفری به ایران داشته باشیم. این سفر احتمالا در اوایل پاییز صورت خواهد گرفت تا از کشور زیبای شما دیدن کنیم.»

پیروزی 6 گله ایران در شروع فوتسال قهرمانی جوانان آسیا

تیم ملی فوتسال جوانان ایران در نخستین بازی اش در پیکارهای قهرمانی زیر 20 سال آسیا که دو روزی است در تایلند به راه افتاده است، صبح دیروز مغولستان را با نتیجه 0-6 درهم کوبید. این تیم که هدایت آن با علی صانعی (مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان فوتسال) است، در این مسابقه توسط طاهری، کدخدایی، لطفی، کریمی و رضاپور گلزنی کرد که در این میان دو گل به نام رضاپور ثبت شد. ایران که در گروه چهارم این مسابقه ها با قرقیزستان، امارات، مغولستان و چین همگروه است، امروز با امارات و فردا با چین هم مصاف می دهد.

فتاحی: شائبه های «لیگ یک» در دست بررسی است

سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتبال گفت هیچ شائبه ای از کجروی در مسابقات فصل اخیر لیگ برتر مشاهده نشد اما در «لیگ یک» شائبه هایی وجود داشته که به کمیته اخلاق گزارش شده و در دست بررسی است.

ترفند آبی ها برای حفظ کاوه رضایی

باشگاه استقلال تهران قصد دارد برای حفظ کاوه رضایی که علیرضا منصوریان سرمربی اش اصرار زیادی بر ابقای او دارد، 30 درصد از مبلغ قرارداد وی را به طور «پیش» بدهد. قرارداد فصل گذشته رضایی با استقلال ظاهرا به بهای یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود که براساس یکی از بندهای قرارداد، در صورت تمدید برای فصل آینده، 20 درصد به آن اضافه خواهد شد.