آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۶۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

[email protected] پیامک: 30004699

•فروشندگان دوره گرد سلب آسایش می کنند! عده ای از فروشندگان دوره گرد یا سمساری ها در ساعاتی که مردم، سالمندان و بیماران به استراحت نیاز دارند، با صدایی ناهنجار موجب آلودگی صوتی و سلب آسایش از مردم می شوند. چرا شهرداری با این گونه تخلف ها برخورد نمی کند؟

النا از تهران

•وعده های بی پایه و اساس: تعداد کاندیداهای شورای شهر در بابل بیشتر از بقیه شهرهاست. این موضوع را در سفری که به این شهر داشتم، با مقایسه نسبت به دیگر شهرها و با توجه به پوسترهای تبلیغاتی آنان متوجه شدم. روزهای گذشته برای انجام کاری به شهر گرگان هم رفتم، یکی از کاندیدای شورای شهر در پوسترهای تبلیغاتی نوشته بود؛ رفع مشکلات معیشتی و بی کاری جوانان! لحظه ای با خود فکر کردم آیا اعضای شورای شهر هم می توانند درباره این گونه معضل ها، کارهای اساسی انجام دهند و موثر باشند، به دلیل اینکه رفع این گونه مسائل و مشکلات بر عهده رئیس جمهوری است! لطفا به شعور مردم احترام بگذارید.

علی اکبر. ف

•تابلو! تابلوهایی که در جاده هراز نصب شده اند و مسافت آمل تا تهران را نشان می دهند، قدیمی است. همچنین براساس تابلویی که در پنج کیلومتری تهران است، باید در صورتی که ترافیک نباشد، افرادی که در مسیر ورود به تهران هستند، پنج دقیقه بعد به مقصد برسند؛ اما مدت بیشتری در راه اند. از مسئولان مربوطه تقاضای تعویض و تصحیح تابلوهای یادشده را داریم.

اسماعیل عباسیان

•اعتیاد و...! میدان شوش و پارک هرندی تهران به محل معتادان و خریدوفروش مواد مخدر تبدیل شده است، چه بسا از قبل همین افراد زنانی هم برای اینکه بتوانند پول موادشان را به دست آورند، به تن فروشی روی آورده و کودکان نامشروع تحویل جامعه می دهند.

علی از تهران

•حادثه خبر نمی کند! پاساژ شیرنگی گرگان از دو طرف راه دارد، یکی از خیابان شهید بهشتی و دیگری از خیابان پاسداران، این پاساژ قدیمی است و هر لحظه احتمال ریزش وجود دارد. پیشنهاد می شود قبل از هرگونه حادثه ای، شهرداری صاحب پاساژ را ملزم به رعایت مسائل ایمنی کند.

الناز قاسمی