آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۸۹۳۹
صفحه آخر
۱۲

دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی: کمک هزینه ها و جوایز در حال پرداخت است

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با اشاره به آزاد شدن دوسوم بودجه این جشنواره، اعلام کرد که کمک هزینه ها و جوایز جشنواره در حال پرداخت است.مهدی گمار دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت پرداخت بودجه جشنواره و همچنین کمک هزینه گروه های نمایشی و جوایز نقدی برگزیدگان این دوره به خبرنگار مهر گفت: پیش از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بیستم، پول به دستمان رسید و از روز یک شنبه اقدام به پرداخت تعهدات دبیرخانه جشنواره کردیم.وی با اشاره به اینکه دوسوم بودجه برآورد شده جشنواره به دست دبیرخانه رسید، اظهار کرد: کمک هزینه های گروه های نمایشی در حال پرداخت است. این دوره از جشنواره مبلغ کمک هزینه را نسبت به سال گذشته بیشتر در نظر گرفتیم و مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به گروه ها پرداخت کردیم.

گمار ادامه داد: در این دوره از جشنواره برای بخش مسابقه نمایشنامه نویسی و پژوهش نیز حق قلم در نظر گرفتیم که به شرکت کنندگان در این بخش پرداخت می شود.

همچنین به تقدیرشدگان جشنواره مبلغ 500 هزار تومان و به برندگان تندیس نیز یک میلیون تومان جایزه پرداخت می شود که این تعهدات در حال انجام است.