آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۸۹۳۹
ورزش
۱۱

گوناگون

درخشش مدال طلا برگردن براری

مسابقات وزنه برداری دسته 105 کیلو بازیهای کشورهای اسلامی با مدال طلای محمدرضا براری پایان یافت.سلوان ازعراق مدال نقره گرفت وایوان از ازبکستان به مدال برنز رسید.

همدانی دستیار بوناچیچ شد

مربی سابق استقلال و تراکتورسازی به عنوان دستیار بوناچیچ انتخاب شد.برهمین اساس، ستار همدانی به عنوان عضو کادرفنی گسترش فولاد به این تیم پیوست.

مربیان آرژانتینی درایران

دومربی و سه بازیکن آرژانتین برای کمک به تیم ملی چوگان درراه آماده سازی برای حضور در مقدماتی جام جهانی وارد ایران شدند.

جاسم کرار به نفت پیوست

جاسم کرار بازیکن عراقی فصل پیش تیم فوتبال تراکتورسازی با مسئولان تیم نفت آبادان به توافق رسید و به صورت رسمی به این تیم پیوست.

سفراسطوره کشتی به ایران

دارنده 4 مدال طلای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد این بار قصد دارد به همراه خانواده خود به ایران سفر کند. جردن باروز در پیامی ضمن تشکر از مردم ایران برای دعوت وی و خانواده اش گفت: من و همسرم قصد داریم بعد از رقابت های جهانی پاریس سفری را به ایران داشته باشیم.

پاداش مدا ل آوران اهدا شد

14 ورزشکار کشورمان که در چهارمین روز از رقابت های کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال شده بودند از سوی سرپرست کاروان پاداش نقدی خود را دریافت کردند.

رکابزنان درکاپ جهانی چک

دوچرخه سواران کوهستان ایران، تهران را به مقصد کشور چک برای حضور در کاپ جهانی ترک کردند.این رقابت ها هفته آینده برگزارمی شود.

شکست نوجوانان درپاندا کاپ

تیم فوتبال نوجوانان ایران که برای حضور در تورنمنت دوستانه پاندا کاپ راهی چین شده در نخستین بازی خود مقابل اسلواکی با نتیجه 3-2 شکست خورد.

صادقیان درتیررس لیگ سوئد

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس درتیررس یک باشگاه لیگ برتری سوئد قرارگرفته است. پیام صادقیان ازجمله استعدادهای خوب فوتبال ایران درسال های اخیر بود اما مسائل حاشیه ای باعث شد تا این بازیکن آنطورکه باید نتواند به اهدافش درفوتبال برسد.