آرشیو دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۰۷
حوادث
۱۷

مرد کشاورز با شلیک گلوله کشته شد

مرجان همایونی

گروه حوادث: جسد مرد جوان که به طرز مرموزی با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، در مزرعه کشاورزی اش کشف شد.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 1:30 دقیقه بامداد یکشنبه 7 خرداد، بازپرس کشیک قتل مشهد در تماس تلفنی مسئولان یکی از بیمارستان ها، در جریان قتل مرد جوانی قرار گرفتند.

بدنبال این تماس، بازپرس کاظم میرزایی و تیم تحقیق راهی بیمارستان شدند.آنها با حضور در بیمارستان، جسد مردی 39 ساله را دیدند که با شلیک گلوله به قفسه سینه اش کشته شده بود. متخصص پزشکی قانونی نیزپس ازبررسی های لازم، زمان تیراندازی را ساعت 18 تا 20 شنبه شب اعلام کرد.

بدین ترتیب برای رازگشایی ازاین جنایت، بازپرس جنایی وماموران به تحقیق از بستگان مقتول پرداختند که او را به بیمارستان رسانده بودند.

خواهرزاده مقتول به آنها گفت:چند ساعت قبل به دایی ام زنگ زدم اما تلفن همراهش را پاسخ نداد. با این تصور که کار دارد و نمی تواند جواب دهد، تماس را قطع کردم اما هرچه منتظرماندم خبری نشد.او همیشه عادت داشت اگر نمی توانست به هر دلیلی تلفن را جواب دهد، 5 دقیقه بعد با من تماس می گرفت. اما پس ازیک ربع که خبری نشد نگران شدم و دوباره با او تماس گرفتم که بی فایده بود. با این حال ازشدت نگرانی به خانه اش زنگ زدم اما همسرش گفت که اودرمزرعه است که در چند کیلومتری روستایمان قرار دارد.همان موقع با یکی از اقوام تماس گرفتم و از او خواستم به سراغ دایی ام برود.

او ادامه داد: دقایقی بعد او به مزرعه رفت اما خبری از دایی ام به دست نیاورده بود. با این حال به تلفن همراهش زنگ زده بود که صدای زنگ را از چند صد متری شنیده بود. هومن پس از ردگیری صدای تلفن درتاریکی شب به پیکر نیمه جان دایی ام رسیده و او را به بیمارستان انتقال داده بود.»

ازسوی دیگر تیم جنایی در ادامه تحقیقات دریافتند که قربانی جنایت ازمدتی قبل با صاحب مزرعه مجاورش اختلاف داشته است. به همین خاطر سه مظنون به قتل تحت تعقیب قرارگرفتند تا راز جنایت فاش شود.