آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۰
صفحه آخر
۲۴

آخر هفته بازار فرهنگ

آیین تشییع پیکر «علی اکبر تجویدی»

آیین تشییع پیکر «علی اکبر تجویدی»؛ نگارگر فقید، پس از انتقال به ایران، امروز ساعت 9 صبح در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

دیدار و گفت وگو با «فتح الله مجتبایی»

«فتح الله مجتبایی» که بیش از شش دهه است که در حوزه تاریخ ادیان و ادبیات و فلسفه در دانشگاه ها تحقیق و تدریس می کند، امروز ساعت 9 صبح با مخاطبانش در کتابفروشی آینده واقع در تهران، خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره 12 به گفت وگو می نشیند. همچنین از کتاب «قال و مقال عالمی» که مجموعه جستارها و گفتارهای اوست، رونمایی خواهد شد.

«عدالت و همبستگی اجتماعی از نگاه شهید بهشتی»

نشست «عدالت و همبستگی اجتماعی از نگاه شهید بهشتی» با سخنرانی محمدرضا بهشتی، امروز ساعت 14 در موسسه دین و اقتصاد واقع در بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان شهید برادران مظفر، کوچه شهید ذاکری، شماره 126 برگزار می شود.

پرده خوانی در شهرکتاب مرکزی

فروشگاه مرکزی شهرکتاب به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته، به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)، امروز ساعت 19 با اجرای مرشد محسن میرزاعلی آغاز می شود و پیش از آن، اردشیر صالح پور، پژوهشگر و استاد دانشگاه نیز درباره پرده خوانی صحبت می کند.

نمایش فیلمی درباره «آنتونی گائودی»؛ معمار اسپانیایی

فیلم «آخرین سنت گرا؛ نخستین مدرنیست» درباره آنتونی گائودی؛ معمار اسپانیایی، همراه با سخنرانی رضا عسگری، امروز ساعت 17 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی (فرصت) به نمایش درمی آید.