آرشیو پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۰
خوانندگان
۱۶
پیشنهاد خوانندگان

همراه اول ودیعه های هنگفت کاربران را پس بدهد

522...0937: حالا که سیم کارت همه اپراتورها با حداقل بها به قیمت یه ساندویچ عرضه می شه چه خوبه که همراه اول ودیعه های هنگفتی که اوایل از مردم گرفته مسترد کند یا بستانکار حساب بشه.

خودمان رسانه ربنای استاد باشیم

آقای نویدی در تماس با «ایران»: باتوجه به اینکه صدا وسیما مخالف صدای آقای شجریان است. پیشنهاد می کنم مردم در زمان افطار صدای شجریان را در ماشین های خود پخش کنند و اعتراض خود را به این شکل نشان دهند. اگر سرمایه داری CD ربنای شجریان را تهیه و در بین رانندگان توزیع کند که برای مردم خوشایند است و مردم زیادی طرفدار ایشان هستند. فقط صدا و سیما نیست که تصمیم می گیرد.

با دولت همراه شوید

آقای بهامین: می خواستم انتخاب مجدد آقای دکتر روحانی را به ایشان و تمام روزنامه های حامی دولت تبریک بگویم و به روزنامه های مخالف دولت بگویم دیگر بس است. همه شکست ها را متحمل شدید اما دست بردار نیستید. بیایید با دولت همراهی کنید. آقایان دلواپسان حساب کار خود را بکنند. مشخص شد چه کسی خائن و چه کسی خادم است؟

جهاد کارآفرینی یک حرکت جمعی است

263...0938: اهتمام به موضوع کارآفرینی از بزرگ ترین مصادیق تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بوده و برای این حرکت جهادی و سراسر خیر و ثواب و برکت نیاز شدید است به غیر از مسئولان محترم خود مردم عزیز بالاخص خیرین گرامی و دلسوز نیز با توکل به خداوند متعال به صورت حلال و منطقی و در چارچوب آموزه های دینی همکاری و مشارکت نمایند.

حجاب مانعی در برابر آسیب های اجتماعی

مخاطبی در پیام ارسالی: حجاب و عفاف از اقسام صبر و نوعی صبر بر طاعت بوده لذا مانعی در برابر آسیب های اجتماعی است. بدیهی است هر فرد مومنی که آرزوی اخلاص و یقین دارد باید به دستور الهی و قرآنی پایبند گردد که در ثبات امنیت و آرامش جامعه سهیم و نظام و دین را نیز یاری کرده است.