آرشیو دو‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۳
صفحه آخر
۲۴

دوشنبه بازار فرهنگ

چهلمین یادمان دکتر شریعتی در دانشگاه تهران

چهلمین یادمان دکتر علی شریعتی با حضور هاشم آغاجری، یوسف اباذری و احسان شریعتی، امروز ساعت 17 در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد، پل گیشا برگزار می شود.

نمایش فیلم «باد در علفزار می پیچد» در خانه هنرمندان

فیلم سینمایی «باد در علفزار می پیچد» به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی، امروز ساعت 17:30 در سینماتک خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی به نمایش درمی آید.

دو نشست در پژوهشکده باستان شناسی

دو نشست در پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی واقع در ابتدای خیابان سی تیر، روبه روی موزه ملی ایران، ابتدا «کاوش نجات بخشی در محوطه کانی سیب در آذربایجان غربی» ساعت 10 و سپس «کاوش نجات بخشی در محوطه بالان در آذربایجان غربی» ساعت 11 صبح برگزار می شود.

نشست «هنر و زیبایی از منظر قرآن کریم»

نشست «هنر و زیبایی از منظر قرآن کریم» امروز ساعت 15 در فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولیعصر، پایین تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552 برگزار می شود که ابوالفضل خوش منش به بررسی ماهیت جمال قرآنی و مهدی حمیدی پارسا به بررسی مکالمه متن با مخاطب در قرآن کریم خواهند پرداخت.

تئاتر «همشهری» در تالار مولوی

نمایش «همشهری» به نویسندگی و کارگردانی مازیار ملکی با بازی سید پویا بیکی، از امروز ساعت 18 در تالار مولوی واقع در خیابان 16 آذر به روی صحنه می رود.