آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۱
ورزشی
۹

درخواست دارنده مدال برنز المپیک از رئیس جمهور؛ بین ورزشکاران تبعیض قائل نشوید

دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو تاکید کرد: ایران را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم و با وجود همه کاستی ها، خوشحال کردن مردم بهترین پاداش برای ماست. گزیده ای از تازه ترین صحبت های سعید عبدولی در ادامه می آید:

*مدتی قبل مصاحبه ای از من منتشر شد که می خواهم برای کشور دیگری به میدان بروم که بعد از آن مصاحبه بسیاری از دوستان تماس گرفتند که این حرف ها به صلاح ورزش کشور نیست. در حالیکه من آن حرف ها را مطرح نکرده بودم چرا که ایران را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم و مهم ترین دل خوشی من شاد کردن هموطنانم است.

*همه چیز مسائل مالی نیست که بتوان با سنگ و معیار خاصی آن را سنجید و انتظار ما این است که فکر نکنند اگر حرف یا گلایه ای را مطرح می کنیم نسبت به فوتبالیست ها حساسیت داریم.

*ما خودمان می دانستیم کشتی ورزش سخت و طاقت فرسایی است که وارد آن شدیم و می دانیم در آن پول به اندازه برخی رشته ها نیست. اما خوشحالی مردم و حمایت آنها بعد از توکل به خدا بزرگترین تکیه گاه ماست.

* این که رئیس جمهور محترم بلافاصله دو روز بعد از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی با فوتبالیست ها دیدار می کند، نشان دهنده علاقه ایشان به این رشته است و انتظار ما از دکتر روحانی و مشاوران ایشان این است که نگذارند نگاه متفاوتی بین ورزشکاران سایر رشته های مدال آور ایجاد شود.

* اگر درآمد کمی داریم اما باز هم به عشق مردم با تمام وجود برای موفقیت در رویدادهای مهم پیش رو تلاش می کنیم و ضمن تبریک صعود تیم فوتبال به جام جهانی امیدوارم نگاه مساوی به جامعه ورزش وجود داشته باشد.