آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۸۹۶۳
اجتماعی - ورزش
۱۱

گوناگون

کشتی گیران به اسپانیا می روند

تیم های کشتی باشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در تورنمنت بین المللی اسپانیا شرکت خواهند کرد.این اعزام با هزینه باشگاه مذکورانجام می شود و فدراسیون کشتی، نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام می کند.

بانوی مدال آور، پرچم دار شد

فدراسیون جهانی تکواندو، کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور تاریخ ورزش ایران در المپیک را به منظور حمل پرچم درمراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان انتخاب کرد.بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان سوم تیردر کره جنوبی آغاز خواهد شد.

پاراتکواندو به کره می رود

تیم ملی پاراتکواندو ششم تیر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کره جنوبی می شود. به نقل از فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین، سومین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا روز دهم تیر به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود که تیم ملی کشورمان ششم تیر به این مسابقات اعزام خواهد شد.

شکست آسمانخراش ها درچین

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در چین با نتیجه 65 بر 55 مقابل تیم ملی این کشور تن به شکست داد.

روانخواه با سپیدرود می آید

امیدرضا روانخواه بازیکن پیشین تیم های فجرسپاسی، سایپا و استقلال که ازگزینه های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان ایران بود، با امضای قراردادی یک ساله به جمع کادرفنی تیم سپیدرود ملحق شد.

حسینی با استقلال تمدید کرد

مجید حسینی مدافع جوان استقلال که زمزمه جدایی اش از این تیم شنیده می شد، قرارداد خود را با آبی های پایتخت به مدت دو فصل تمدید کرد.

تلاش برای ماندن رونالدو

براساس گزارش رسانه های اسپانیا، سرمربی فرانسوی رئال مادرید درتلاش است ستاره پرتغالی کهکشانی ها برای ماندن دراین تیم را متقاعد کند. انتشار اخباری در مورد تصمیم رونالدو برای جدایی از رئال مادرید، آینده این ستاره پرتغالی را درهاله ای ازابهام قرارداده است. ولی زیدان امیدوار است بتواند این بازیکن را برای ماندن متقاعد کند.

دایی: اولویت سایپا،جوانگرایی است

سرمربی تیم سایپا گفت: 6 بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه شده اند و مهم ترین اولویت ما جوانگرایی دراین تیم است. علی دایی اضافه کرد: درصدد هستیم چند بازیکن با تجربه را نیز به تیم سایپا اضافه کنیم تا با استفاده از تجریه این بازیکنان در کنارجوانان تیمی قوی ببندیم که بتواند در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.