آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۳۴
ورزش
۱۵

خبر کوتاه

ورود مالدینی به دنیای حرفه ای تنیس

پائولو مالدینی، مدافع خوش نام سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و میلان بعد از حضوری موفق در رقابت های چلنج تنیس این بار قصد دارد به همراه استفانو لاندونیو، مربی خود به صورت حرفه ای در رقابت های ATP ایتالیا شرکت کند. این در حالی است که پائولو مالدینی در حال حاضر 48 ساله است و شاید کمی برایش رقابت در این سطح سخت باشد ولی تمرینات مداوم باعث شد که او شرایط بازی را به دست بیاورد. پائولو مالدینی 650 بازی در طول 24 سال حضورش در سطح فوتبال حرفه ای برای میلان انجام داد. او همچنین 126 بار برای تیم ملی فوتبال ایتالیا به میدان رفت و در سال 2009 تصمیم گرفت بازنشسته شود. او بعد از بازنشستگی ورزش تنیس را پیش گرفت تا در این رشته هم به هنرنمایی بپردازد.

تصمیم پرهزینه سعودی ها برای مقابله با شبکه قطری

روابط سیاسی و ورزشی کشورهای عربی به سرکردگی عربستان روز به روز در حال بدتر شدن با قطر است. عربستان سعودی اختلاف و تنش سیاسی خود با قطر را به ورزش هم کشاند تا جایی که اعلام کرد تیم های این کشور دیگر حاضر نیستند در خاک قطر به میدان بروند و شبکه BEIN SPORT قطر را که یکی از بزرگ ترین شبکه های ورزشی در جهان به شمار می آید، تحریم و تاکید کرد که دیگر امتیاز پخش بازی های زنده را از این شبکه خریداری نخواهد کرد. عربستان به دنبال راه اندازی شبکه تلویزیونی ورزشی به نام بی. بی. اس اسپورت است که به ادعای آنها همه رقابت های ورزشی را بدون پرداخت هزینه پخش خواهد کرد و از این طریق ضربه سنگینی به شبکه ورزشی قطر وارد خواهد کرد. مفلح الهتفاء، مدیر رسانه ای شهر ورزشی عربستان گفت که این شبکه بزرگ دارای یازده کانال خواهد بود که بدون اینکه مانند BEIN SPORT قطری کارتی باشند، رقابت های مختلف را پوشش می دهند.

قهرمانی آزادکاران جوانان با 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز در آسیا

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با 3 مدال طلای محمد متقی نیا در وزن 74 کیلوگرم، احمد بذری در وزن 84 کیلوگرم و دانیال شریعتی نیا در وزن 96 کیلوگرم، 2 نقره یونس امامی در وزن 60 کیلوگرم و امیر حسین حسینی در وزن 66 کیلوگرم و 2 برنز نادر نصری در وزن 55 کیلوگرم و شایان جلیل زاده در سنگین وزن عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.