آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۱
ورزش ایران
۱۰

کیمیا: انتظارات از من بیشتر است

کیمیا علیزاده می گوید می خواهد در رقابت های جهانی تکواندو طلا بگیرد. او ادامه می دهد: بار مسئولیت بیشتری به نسبت بقیه ملی پوشان احساس می کنم. انتظارات از من بیشتر است و این موضوع کارم را سخت تر می کند. هیچ گاه اجازه نمی دهم مسئولیت ها مانع کارم شود. قول می دهم و تمام تلاشم را می کنم تا با صددرصد آمادگی در مسابقات جهانی حاضر شوم.

ملی پوش تکواندوی بانوان مسابقات جهانی را غیرقابل پیش بینی ارزیابی می کند و می گوید: شش مسابقه سنگین با بهترین های دنیا دارم که حداقل یک مدال جهانی کسب کرده اند. همه توانم را می گذارم که مدال برنز دوره گذشته ام را تبدیل به طلا کنم. من برای مدال طلا به مسابقات جهانی کره می روم و از همان ابتدا هم تصویرسازی ذهنی ام برای طلا بود.

علیزاده با اشاره به مصدومیت و عمل جراحی اش بعد از المپیک ریو می گوید: یک ماه بعد از المپیک ریو، پای چپم را جراحی کردم و بعد از حدود پنج ماه به تمرینات برگشتم. با انجام تمریناتTRX و فیزیوتراپی سعی کردم آمادگی بدنی ام را از دست ندهم و اکنون شرایط خوبی دارم.

فدراسیون جهانی تکواندو،علیزاده، نخستین بانوی مدال آور تاریخ ورزش ایران در المپیک را به منظور حمل پرچم این فدراسیون(WTF) در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان انتخاب کرد.