آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۱
سینما
۱۲
سینمای جهان

ماجراجویی جدید گودزیلا

با آن که هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری قسمت تازه گودزیلا تعیین نشده، زمان اکران عمومی آن اعلام شد! این اکشن فانتزی دلهره آور و ترسناک برای 22 مارس سال 2019 به روی پرده سینماهای جهان می رود. فیلم که دنباله ای بر نسخه دوباره سازی شده سال 2014 است، توسط مایکل داگرتی کارگردانی خواهد شد.

ژانگ زی یی ستاره سینمای چین، تازه ترین بازیگری است که به جمع بازیگران پیوسته است. کمپانی برادران وارنز این اثر پرخرج را با همکاری شرکت فیلمسازی لجندری پیگچرز تهیه می کند. شنیده ها حکایت می کند که رقم هزینه تولید فیلم، چیزی نزدیک به 110 میلیون دلار است. تا به حال حضور بازیگرانی مثل کایل چندلر، ورا فارمیگا، برادلی ویتفورد و کن واتانابه در این اکشن گرانقیمت قطعی شده است. داستان فیلم چند سال پس از ماجراهای نسخه سال 2014 اتفاق می افتد و کاراکترهای جدیدی در آن معرفی می شوند. بجز واتانابه ژاپنی تبار، تمام بازیگران قسمت دوم فیلم تازه هستند.

سازندگان گودزیلا 2 گفته اند ژانگ زی یی در این داستان نقش و حضور پرقدرتی خواهد داشت، اما تا به حال، نه اطلاعی از نوع نقش این بازیگر در دست است و نه از حال و هوای کلی داستان آن. فیلمنامه را داگرتی با همکاری زک شیلد نوشته و به احتمال زیاد در آن، گودزیلا دوباره مشکلاتی برای ساکنان کره زمین فراهم می کند. جلوه های ویژه تصویری نقش مهمی در این فیلم دارند و کاراکتر اصلی ماجراهای آن هستند! نسخه دوباره سازی شده گودزیلا با هزینه تولید 160 میلیون دلاری خود در سال 2014، حدود 530 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت. 200 میلیون دلار از این رقم، اختصاص به سینماهای آمریکای شمالی داشت و گارت ادواردز کارگردان این فیلم بود.