آرشیو دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۱
فوتبال ایران
۱۱

تاج: تا کی روش هست، مشکلی نداریم

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به موفقیت کارلوس کی روش و تیم ملی گفت: من نقش آقای کی روش را در این صعود بدون شک جدی می بینم. در کنار آن باید از تماشاگران و رسانه ها تشکر کنم. فدراسیون فوتبال هم در حد بضاعتش کار کرد. ما مشکلاتی از نظر سخت افزاری داریم، اما فکر می کنم مردم لذت صعود را بردند.

تاج در گفت وگو با جام جم افزود:تیم ملی رکوردهای خوبی زد. گل نخوردیم. برای دومین بار متوالی به جام جهانی رفتیم. ما به عنوان دومین تیم دنیا راهی جام جهانی شدیم، اما الان انتظارهای مردم بالا رفته و امیدوارم به عنوان تیم اول و دوم از جام جهانی برنگردیم. با یک برنامه کامل به روسیه می رویم.

تاج تصریح کرد: کی روش یک زحمت دیگر را هم پذیرفته و مسئولیت PEC (مرکز آمادگی تیم های ملی) را برعهده خواهد داشت. این ساختمان امروز افتتاح می شود و تیم های ملی بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان زیر نظر کی روش کار می کنند. می خواهیم پلکانی و به صورت شبکه ای کار کنیم و بازیکنان از نونهالان به نوجوانان و مراتب بالاتر بیاوریم. تا زمانی که کی روش سرمربی تیم ملی است، این تیم هیچ مشکلی نخواهد داشت و باید برای آینده، دانش او را به فوتبال ایران انتقال داد. ما به کی روش اعتقاد و اعتماد داریم.