آرشیو دو‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۱
جامعه
۱۷

حق با شماست

سگ های بی سرپناه در املش

املشی از املش گیلان: سگ های بی سرپناه در شهرستان املش بسیار زیاد شده اند و شهرداری هیچ اقدامی برای جمع آوری این حیوانات انجام نمی دهد و متاسفانه اهالی این شهر با خطرات زیادی مواجه هستند.

آزمون های استخدامی برای هیچ؟!

هجرتی از قائمشهر: بیش از یک سال پیش چند آزمون استخدامی دولتی از جمله سازمان زندان ها از داوطلبان گرفته شد اما هنوز جوابی از این سازمان ها داده نشده است.

تلفنخانه ای که پاسخ نمی دهد

شهمیرزادی از کرج: مرکز تلفنخانه دادگستری قائمشهر اکثر اوقات پاسخگوی تماس های مردمی نیست و باعث سردرگمی تماس گیرندگان می شود.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 17خرداد 1396 با عنوان «متروهایی بدون امکان تنفس» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: کلیه قطارهای شرکت بهره برداری چه نسل قدیم و چه نسل جدید، دارای سیستم تهویه مطلوب و بدون نقص هستند، اما گاهی اوقات ممکن است در طول سرویس دهی روزانه دچار نقص شود که به محض خروج قطار از چرخه بهره برداری، تعمیر و رفع عیب می شود. همچنین سلامت سیستم تهویه در بازدیدهای شبانه صورت می پذیرد و در بازدیدهای دوره ای نیز مورد بازبینی قرار می گیرد که در صورت خرابی توسط کارکنان تعمیرات رفع نقص می شود. در خرابی های موردی که در طول مدت بهره برداری اتفاق می افتد، براساس دستورالعمل قطار برای رفع نقص سیستم تهویه از خط اصلی خارج و به پایانه اعزام می شود.