آرشیو دو‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۱
ورزش
۹

ورزش جهان

احتمال پیوستن دنی آلوس به منچسترسیتی

اخبار حاکی از آن است که دنی آلوس، مدافع یوونتوس با منچسترسیتی به توافق رسیده است. گواردیولا قصد دارد با پرداخت 7/50 میلیون یورو به یوونتوس، شاگرد سابق خود را راهی اتحاد کند در حالی که تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده است.

آلوس تاثیر بسیاری در صعود یووه به فینال لیگ قهرمانان، اسکودتو و کوپا ایتالیا داشت و موفق شد هفت پاس گل و شش گل در 33بازی به ثبت برساند.

به نظر می رسد دوران او در یووه سر آمده و گفته می شود دو باشگاه در حال مذاکره برای رقم انتقال هستند. این در حالی است که دو روز پیش نیز هیگواین، مهاجم یوونتوس با انتشار نامه ای در فضای مجازی از آلوس خداحافظی کرد.

ویرا: آرسنال نمی تواند مربی بهتر از ونگر پیدا کند

پاتریک ویرا، ستاره پیشین باشگاه آرسنال اعتقاد دارد تمدید قرارداد آرسن ونگر تصمیم درستی بوده است. ویرا که بین سال های 1996 تا 2005 پیراهن آرسنال را بر تن می کرد در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده این باشگاه با تمدید قرارداد آرسن ونگر تا سال 2019 تصمیم درستی گرفته است.

ویرا که رابطه اش با آرسن ونگر در سال های اخیر به سردی گراییده گفت: ونگر نباید از آرسنال برود چون فکر می کنم این باشگاه در حال حاضر نمی تواند مربی بهتر از او پیدا کند. ونگر مدت طولانی در باشگاه بوده و فکر می کنم سران باشگاه قبل از تغییر مربی باید خودشان را آماده کنند.

سخنرانی پوتین به بازیکنان روسیه انگیزه داد

استانیسلاو چرچسف، سرمربی تیم ملی روسیه، معتقد است سخنرانی ولادیمیر پوتین در مراسم افتتاحیه جام کنفدراسیون ها، انگیزه تیمش را برای پیروزی مقابل نیوزلند افزایش داد.

روسیه در دیدار افتتاحیه جام کنفدراسیون ها موفق شد با نتیجه 2 صفر نیوزلند را شکست بدهد. چرچسف بعد از این بازی به خبرنگاران گفت: «وقتی رئیس جمهور کشور ما سخنرانی می کند، انگیزه زیادی به ما می دهد و همچنین مسئولیت ما بیشتر می شود.»