آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۰
فن آوری
۸

آشوب در مزرعه

مانی آشتیانی

در چند سال اخیر توسعه بازی های موبایلی ایرانی با موفقیت قابل توجهی همراه شده است. در حال حاضر در فروشگاه های فروش اپلیکیشن می توانید بازی های ایرانی باکیفیتی پیدا کنید که صدها هزار کاربر دارند. یکی از این بازی ها که برای این هفته می توانیم به شما پیشنهاد دهیم «آشوب در مزرعه» است. این یک بازی معمولی نیست و در آن با کلی هیجان و چالش روبه رو خواهید شد. در توضیح این بازی آمده است که باید برای نجات جان دخترتان هرکاری از دستتان بر می آید انجام دهید و ماجراجویی های هیجان انگیزی به راه بیندازید. در واقع بعد از اینکه دختر شما توسط بیگانگان ناشناس دزدیده می شود و آنها با نفرینی تمام حیوانات را به موجودات جهش یافته تبدیل می کنند تا با شما مقابله کنند، شما سلاح خود را به دست گرفته و به مبارزه با آنها می پردازید.

پس از نابودی تعدادی حیوان جهش یافته در هر مکان (مرحله) در انتها، غول چالش برانگیز هر مرحله را از پا در آورده و با پولی که از کشتن موجودات جهش یافته به دست می آورید، می توانید در مغازه، اقلام مورد نیاز و سلاح های بهتر تهیه کنید. گیم پلی بازی بسیار ساده است و شما به راحتی سپری کردن مراحل بازی را یاد خواهید گرفت. شخصیت اصلی داستان که یک مزرعه دار بامزه است به محض شروع بازی در محیط حرکت می کند و تنها شما باید او را راهنمایی کنید که از کجاها حرکت یا چطوری از دست دشمنانش فرار کند. مواظب حیوانات عجیب و غریب که برای از بین بردن شما سر راهتان قرار گرفته هم باشید چرا که باید آن ها را بدون اینکه با شما برخورد کنند از سر راهتان بردارید.

براساس نظر منتقدان گرافیک بازی از جمله نقاط مثبت این بازی است. اما نکته دیگری که این بازی را جذاب می کند طراحی مراحل متفاوت و متنوع در بازی است. در طول مسیر خود باید سکه هایی را به دست بیاورید تا برای برخورد با دشمنان و رسیدن به دخترتان وسایل دفاعی لازم را خریداری کنید. خرید سکه و وسایل گوناگون به بالا رفتن امتیاز شما کمک شایانی خواهد کرد. این بازی به صورت رایگان (پرداخت از درون برنامه) در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.