آرشیو یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۰
ورزش ایران
۱۰

پروین برای ورزش همگانی نسخه پیچید

ورزش صبحگاهی سلطان در پارک ها

علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، علی پروین، پیشکسوت فوتبال را به عنوان سفیر ورزش همگانی منصوب کرد.

معمولا با این حکم ها، فدراسیون ها به دنبال استفاده ازمحبوبیت و موقعیت چهره های شناخته شده ورزش هستند و پروین در ورزش های همگانی برای تشویق و ترغیب مردم به ورزش موثر است.

پروین در نشستی که به همین منظور برگزار شد، گفت: همه مردم باید ورزش کنند. ورزش همگانی زمانی می تواند بیش از پیش در کشور توسعه پیدا کند که نشاط و شادی در بین جامعه گسترش یابد، نه این که فقط شکل رقابتی و قهرمانی به خود بگیرد.

پروین با اشاره به شعار امسال فدراسیون ورزش های همگانی مبنی بر این که مادران عمود خیمه ورزش کشور هستند، ادامه داد: مادر در خانواده برای ترویج ورزش بین اعضای خانواده نقش اساسی دارد و می تواند همسر و فرزندان خود را به ورزش همگانی تشویق کند.

پروین که بعد از این باید او را در پارک ها بیشتر دید، خطاب به علاقه مندان رشته های مختلف ورزشی بویژه فوتبال گفت: ورزش همگانی زیربنای ورزش قهرمانی است. من به عنوان سفیر ورزش همگانی در کشور، وظیفه ترغیب مردم عزیز را به ورزش همگانی دارم و به عنوان یک ورزشکار، تمام سعی خودم را در راستای سلامت و نشاط هموطنانم به کار می گیرم و از تمام علاقه مندان رشته های قهرمانی از جمله فوتبال می خواهم ابتدا ورزش همگانی را سرلوحه برنامه های زندگی خود قرار دهند