آرشیو دو‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۳
ورزش
۹

بازگشت چلسی به خریدهای گرانقیمت تابستانی

درحالی که باشگاه های مطرح انگلیس طی روزها و هفته های گذشته خریدهای مختلف و بعضا گرانقیمتی را به لیست خود اضافه می کردند، هیچ نام و نشانی از چلسی در این میان دیده نمی شد. این درحالی است که در سال های گذشته آبی های لندن در این گونه اقدامات گوی رقابت را از دیگر تیم ها ربوده بودند. حالا پس از چند هفته سکوت و بی خبری، چلسی با خرید هافبک موناکو به صدر اخبار نقل و انتقالات لیگ جزیره بازگشت.

آن طور که رسانه های انگلیسی گزارش داده اند تیمو باکایوکو، بازیکن 22 ساله موناکو با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 40 میلیون پوند راهی چلسی شد. او که از مدت ها پیش مدنظر سران تیم لندنی قرار داشت، سرانجام با پیشنهاد نهایی قهرمان سابق اروپا موافقت کرد و قرار شد پیراهن شماره 14 چلسی را به تن کند. پس از آنتونیو رودریگو و ویلی کابایرو، باکایوکو سومین خرید تابستانی چلسی به حساب می آید.

با آمدن باکایوکو به استمفوردبریج، تا حدود زیادی وضعیت ماتیچ نیز در این تیم مشخص شده است. درحالی که طی هفته های گذشته، خبرهای فراوانی در مورد جدایی ماتیچ از جمع آبی های لندن شنیده شده بود، باشگاه های یوونتوس و منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کرده بودند.