آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۳
ورزش
۹

مستطیل سبز

زلاتان هنوز به فکر بازگشت به منچستر است

مهاجم فصل گذشته شیاطین سرخ، برای ادامه کار در این تیم، به پیشنهادی چشمگیر پاسخ منفی داد. نشریه انگلیسی دیلی میل گزارش کرد ایبرا برای ماندن در منچستریونایتد پیشنهاد شش میلیون پوندی در سال لس آنجلس گلکسی را رد کرده است. زلاتان ابراهیموویچ که به نظر می رسد زودتر از موعد تعیین شده یعنی ژانویه 2018 به میادین مسابقه بازگردد، احتمال ماندنش در این تیم در روزهای اخیر با اظهار نظر اخیری که ژوزه مورینیو در مورد او کرد، بیش از پیش قوت گرفته است. سرمربی شیاطین سرخ می گوید امکان تمدید قرارداد این بازیکن 35 ساله برای یک سال دیگر وجود دارد.

آغاز همکاری مارادونا با تیم الفجیره امارات

دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان رسما کارش را به عنوان سرمربی تیم دسته اولی الفجیره امارات آغاز کرد. ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در این جلسه با بازیکنانش آشنا شد. مارادونا قرار است در این فصل با توجه به امکاناتی که تیم اماراتی در اختیارش می گذارد این تیم را به لیگ برتر امارات برگرداند.

غیبت رونالدو در سوپرکاپ اروپا

کریستیانو رونالدو به علت حضور در جام کنفدراسیون ها دیرتر به ترکیب رئال مادرید ملحق خواهد شد. وی دو هفته دیگر مهلت دارد تا تعطیلات را کنار خانواده اش سپری کند و پس از آن به اردوی رئال مادرید در بازگشت از آمریکا اضافه شود. به همین دلیل رونالدو در بازی سوپرجام اروپا مقابل یونایتد در مقدونیه حضور نخواهد داشت زیرا زیدان ترجیح می دهد مثل فصل قبل به این بازیکن استراحت بدهد. استراحت های مقطعی رونالدو در فصل گذشته باعث شد این بازیکن در بازی های کلیدی پایان فصل مثل فینال لیگ قهرمانان اروپا سرحال باشد. ثبت 16 گل در ده بازی آخر فصل هم نشان می دهد رونالدو در پایان کاملا آماده بوده است.

بازیکن جدید میلان از لاتزیو آمد

آث میلان در ادامه سریال به خدمت گرفتن بازیکنان مختلف برای فصل آتی مسابقات سری A، لوکاس بیلیا را از لاتزیو به خدمت گرفت.

بیلیا که طبق توافق صورت گرفته قرار است با 17 میلیون یورو از لاتزیو به میلان منتقل شود، تست های پزشکی روسونری را پشت سر گذاشت. ملی پوش تیم ملی آرژانتین در آزمایش های پزشکی میلان شرکت کرد و پس از آن میلان عکس این هافبک 31 ساله را در مقابل لوگوی میلان و همچنین در موزه باشگاه منتشر کرد.