آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

صدا و سیما خانه کلاه قرمزی است

مدیر شبکه دوی سیما، ضمن اعلام خبر ساخت سری سوم مجموعه «محله گل و بلبل» برای پخش در ایام زمستان، از پیگیری های جدید تلویزیون برای بازگشت مجموعه «کلاه قرمزی» خبر داد.

محمدرضا جعفری جلوه در گفت وگو با ایسنا با اعتقاد بر این که هیچ زمانی درهای تلویزیون و شبکه دوی سیما روی کلاه قرمزی بسته نبوده است، اظهار کرد: اگر مشکلاتی وجود داشته، از سوی خارج از رسانه ایجاد شده و مانعی نیست که از سوی رسانه ملی شکل گرفته باشد، اما به هر حال احساس می کنم با واقع بینی و نگاه حرفه ای تر، راه می تواند متناسب تر طی شود.

او ادامه داد: من ناامید نیستم و هیچ زمان ناامید نبوده ام. حسم این است که صداوسیما و شبکه دو، خانه کلاه قرمزی است. کلاه قرمزی به این مجموعه تعلق دارد و این مجموعه هم به کلاه قرمزی متعلق است. سال هاست که این دو با هم این راه را طی کرده اند و سرنوشت شان به هم گره خورده است. مدیر شبکه دوی سیما درباره حاشیه های توقف مجموعه «محله گل و بلبل» به دلیل آنچه مشکل مالی عنوان می شود، اظهار کرد: برنامه «عمو پورنگ» مشکلی نداشته است. سری دوم این مجموعه همچون سری اول در 90 قسمت روی آنتن رفت و پخش شد و طبیعی است که پس از 90 قسمت استراحتی به عوامل برنامه داده شود تا آماده سازی و تدارک برای سری جدید این برنامه داشته باشند.