آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

چهره های قرآنی رسانه ملی تجلیل می شوند

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه مشورتی برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی با حضور محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و مهدی یوسف، مدیر امور فرهنگی اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما برگزار و مقرر شد امسال از چهره های قرآنی رسانه ملی تجلیل و مسابقه فیلم کوتاه 114ثانیه ای برگزار شود.

«رودخانه برفی» هر روز در شبکه یک

سریال «رودخانه برفی» به کارگردانی پاول مالونی، محصول کشور استرالیا که بین سال های 1993 تا 1996 ساخته شده، از روز گذشته روی آنتن شبکه اول سیما رفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، اندرو کلارک، وندی هیوز، برت کلیمو، هیو جکمن، گای پیرس، رابرت مک گرگور، ویکتوریا بلکوود، روت ویتنی و هربرت الیوت از بازیگران سریال رودخانه برفی هستد. سریال رودخانه برفی در 39 قسمت 45 دقیقه ای هر روز ساعت 10 صبح از شبکه یک پخش خواهد شد.

«قاب شب» در شبکه 5

«قاب شب» عنوان جنگ تولیدی است که از امشب ساعت 22 و 20 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این جنگ شاد و جذاب ویژه جشنواره گیلاس لواسان است که به تهیه کنندگی حسین عباسی و اجرای امیرجوشقانی و حسام ناصری از شبکه پنج پخش می شود. این جشنواره به مدت سه شب 26، 27 و 29 تیر از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

تصویربرداری «دیگری» به پایان رسید

تصویربرداری اپیزود «دیگری» از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سریال، تصویربرداری اپیزود دیگری، بعد از 36 جلسه فیلمبرداری در لوکیشن هایی چون خانه بهروز، برج نیمه ساز، فرودگاه امام خمینی(ره)، مجتمع تجاری سمرقند، پژوهشگاه رویان، اتوبان ساوه و جنگل ها و سواحل مازندران به پایان رسید و در حال حاضر تدوین این اثر توسط سینا گنجوی آغاز شده است. این اپیزود، قصه زوجی را روایت می کند که پس از جدایی برای نجات جان کودکشان در مسیر انتخابی سخت قرار می گیرند. حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، بهرام شاه محمدلو، شیوا ابراهیمی، کریم امینی، معصومه قاسمی پور و لیلی فرهادپور از بازیگران مجموعه دیگری هستند. روزهای بهتر، به تهیه کنندگی احمد زالی در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می شود.